همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

دانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو | Elementor Pro

دانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو | Elementor Pro

دانلود دانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو | Elementor Pro

آموزش دانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو | Elementor Pro , پشتیبانی 6 ماهه دانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو | Elementor Pro

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو | صفحه ساز المنتور فارسی | صفحه ساز Elementor دانلود المنتور | خرید دانلود رایگان افزونه المنتور

 

توجه: قبل از هر بروزرسانی حتما از سایت خود بک آپ تهیه کنید

 

لایسنس فعال + همراه با بروزرسانی خودکار + دسترسی به آخرین دانلود رایگان قالب های آماده

 

  کاربران عزیز حتما قبل از انجام هر بروزرسانی یکبار از سایت بک آپ تهیه فرمایید  

 

المنتور پرو | همراه با فونت های فارسی و آیکون های ایرانی

 

 

برای استفاده از تمامی قابلیت ها نسخه رایگان و پرو المنتور فارسی می بایست در کنار هم نصب و فعال باشند ویدیو های آموزشی دانلود رایگان افزونه رو حتما ببینید.

5eeda94c9063be09d74032e6.jpg

آموزش المنتور

نکته: پس از نصب و فعال سازی المنتور پرو جهت دسترسی به بروزرسانی خودکار و دانلود رایگان قالب های آماده روی ثبت لایسنس ژاکت کرده کرده و سپس با ورود به حساب کاربری خود در ژاکت لایسنس دانلود رایگان افزونه را دریافت و وارد کنید.

 

 

 


 

قابلیت های دانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو

+ همراه با ویدیو های آموزشی فارسی المنتور


 

 

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو | دانلود و خرید صفحه ساز elementor pro

 

   

 

معرفی دانلود رایگان افزونه Elementor | خرید المنتور

با خرید دانلود رایگان افزونه المنتور صفحه های وردپرس را به سادگی بسازید 


صفحه ساز Elementor حرفه ای ترین صفحه ساز وردپرس و یکی از بهترین راه ها برای طراحی و ساختن سایت وردپرس با طراحی جذاب است. با دانلود المنتور طراحی شما بهبود یافته و میتوانید صفحه های سایت سریعتر وبهتری نسبت به قبل ایجاد کنید. استفاده از صفحه ساز المنتور نیاز به کدنویسی و مهارت خاصی ندارد، تنها لازم است که عنصر ها را کشیده و در محل مورد نظر رها کنید. با امکانات زیادی که خرید و دانلود المنتور فارسی در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی سایت وردپرسی خود را طراحی کنید. با مگاتم همراه شوید تا بیشتر با دانلود رایگان افزونه کاربردی Elementor آشنا شویم.   

 

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو | دانلود و خرید المنتور صفحه ساز elementor pro

 

با دانلود رایگان افزونه المنتور پرو محتوای سایت را بهتر نشان دهید


نمایش مطالب در وردپرس روش ها و طرح های مختلفی مانند وبلاگی، لیستی و... دارد. با دانلود رایگان افزونه Elementor بی شمار حالت های مختلف مطابق با سلیقه خود برای نمایش مطالب و نمونه کار های سایت وردپرسی ایجاد کنید. به راحتی اندازه صفحات ،نحوه نمایش ، محل جایگذاری مطالب راسفارش سازیکرده و به هرجای که خواستید منتفل کنید. از فیلترهای پیشرفته بهره گرفته تامطالبی که میخواهید بازدید بیشتری داشته باشد در محل مورد نظر شما قرار گیرد.

 

المنتور فارسی | دانلود المنتور

 

ساختن فرم ها به صورت زنده


طراحی تمام فرم های خود را در صفحه ساز Elementor به صورت زنده انجام دهید. فیلدهای مختلف را انتخاب کرده و به راحتی در فاصله ها ، ستون ها و طرح بندی تغییر ایجاد کنید و کنترل همه چیز را در دست داشته باشید، بدون اینکه از محیط ویرایشگر خارج شوید.   

 

دانلود رایگان افزونه المنتور پرو | دانلود و خرید صفحه ساز elementor pro

 

 

ابزارک های کاربردی و جهانی


دانلود رایگان افزونه المنتور پرو دارای ابزارک های کاربردی و جهانی است که به شما این امکان را می دهد آن را به قسمت های مختلف و حتی کل سایت اضافه کرده و به روز رسانی کنید.

امکان اضافه کردن کدهای CSS


برای کسانی که می خواهند کنترل کاملی بر قسمت های مختلف آن داشته باشند این امکان وجود دارد که کدهای css قسمت های مختلف را ویرایش و در آن تغییر ایجاد کنید و نتایج آن را به صورت زنده در محیط ویرایشگر مشاهده کنید.

طراحی قسمت های دست نخورده سایت


از ابزارک ها برای سفارش سازی منوهای مختلف وردپرس استفاده کنید . به راحتی با استفاده از دانلود رایگان قالب های Elementor را به قسمت های ساید بار، اسلایدر، فوتر و تمام قسمت های دیگر اضافه کنید. همه این کارها با استفاده از یک کدکوتاه یا ابزارک به سادگی انجام می شود.   

5e71b1ede851ce02fa287b32.jpg

 

ساختن اسلایدهای زیبا و سریع


دانلود رایگان افزونه های که در حال حاضر برای ایجاد اسلاید ها استفاده می شود دارای پیچیدگی های خاص خود بوده و به کندی بارگیری می شود . در دانلود رایگان افزونه Elementor این امکان وجود دارد که به سادگی اسلایدهای زیبا و سریعتری بسازد و تمام قابلیت های اسلایدهای دیگر را نیز داشته باشد.   

 

 

 

 

ساخت صفحه های ووکامرس


طراحی از عوامل موثر در فروش محصولات و تبدیل بازدیدکننده به مشتری است . با استفاده از ابزارک ووکامرس دانلود رایگان افزونه Elementor می توان حالت های مختلفی برای نمایش محصولات سایت ووکامرسی خود بکار بگیرد و محصولات را در بهترین حالت به نمایش بگذارید.

لینک های مرتبط با المنتور

لیست بروزرسانی و تغییرات 

مقاله آموزش المنتور 

 افزودنی های المنتور

آپلود عکسدانلود رایگان افزونه صفحه ساز المنتور پرو | Elementor Pro
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.