همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

سئوی وردپرس رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro

سئوی وردپرس رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro

دانلود سئوی وردپرس رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro

آموزش سئوی وردپرس رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro , پشتیبانی 6 ماهه سئوی وردپرس رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه سئوی وردپرس | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro | دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math نسخه پرمیوم | رنک مث پرمیوم | خرید دانلود رایگان افزونه رنک مث

 

Rank Math Pro SEO Plugin

رتبه 1 قدرتمند ترین دانلود رایگان افزونه سئو برای سایت‌های وردپرسی سبک‌ترین + کامل‌ترین

5fe3ab7a2d673c0d3a64cf0d.png

(آموزش رنک مث پرو)

 

نسخه 2.19.0 رنک مث منتشر شده است

 

مقدمه: داستان تولد رنک مث پرو در ژاکت

دانلود رایگان افزونه رنک مث یک دانلود رایگان افزونه کاملاً رایگان بود. نسخه رایگان این دانلود رایگان افزونه به قدری قدرتمند است که از مجموعۀ محبوب‌ترین دانلود رایگان افزونه‌های قدیمی سئو به‌شدت حرفه‌ای‌تری کدنویسی شده است. 6 ماه قبل از اینکه اصلاً دانلود رایگان افزونه Rank Math نسخه پولی داشته باشد، به لطف یکی از دوستانم با rankmath آشنا شدم و تمام فیلم‌های آموزشی یوتیوبی آن را مشاهده کردم. من تقریباً با تمام دانلود رایگان افزونه‌های سئوی قدیمی کار کرده بودم اما {{ رنک مث واقعاً خارق العاده بود }}. آن زمان به خودم میگفتم، این دانلود رایگان افزونه بهترین دانلود رایگان افزونه قرن خواهد شد. از همان زمان چندین بار به شرکت سازنده ایمیل می‌فرستادم و ازشون می‌پرسیدم که نسخه پرو rankmath چه زمانی آماده می‌شود؟! ولی جواب دقیق نمی‌دادند! 3 هفته قبل از انتشار نسخه پرو در گروه فیس بوک رنک مث عضو شدم. از طرفی، همان زمان کار فارسی‌سازی و راستچین‌سازی دانلود رایگان افزونه Rank Math را شروع کردیم. 1 هفته قبل از انتشارش، در گروهشان اطلاع دادند که 9 نوامبر منتشر خواهد شد. رنک مث را در ژاکت رزرو کردیم. 9 نوامبر همان شبی که در سایت اصلی منتشر شد، دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro را از سایت اصلی خریداری کردیم. این داستان انتشار دانلود رایگان افزونه رنک مث بود. این دانلود رایگان افزونه عشق ماست.. بهترین دانلود رایگان افزونه‌ای که در دنیا متولد شده.. با جان و دل برای بهبود کیفیت آن در ایران تلاش می‌کنیم..

معرفی دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro

زمان شروع لبخندهای شما برای دیدن سایتتان در رتبه 1 گوگل فرا رسیده است. امروز قراره با دانلود رایگان افزونه‌ای آشنا بشید که شاید تصور نکنید 2 سال آینده کسب و کار و درآمد شما را به چه نقطۀ باشکوهی می‌رساند. دانلود رایگان افزونه رنک مث سئو داخلی سایت شما را متحول خواهد کرد. پس بیایید ابزار سئو رنک مث را بیشتر بشناسیم... 

دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو
دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro

دانلود رایگان افزونه Rank Math با بررسی و آنالیز اتوماتیک، به سایت شما کمک می‌کند مهم‌ترین استانداردهای گوگل در سئوی سایت رعایت شوند. این کار محتوای شما را برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند می‌کند و سئوی سایت وردپرس شما را به شدت افزایش می‌دهد و رتبه بسیار بهتری در نتایج جستجو بدست می‌آورید.

دانلود رایگان افزونه دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو
5fb87492a1119829023f287d.png
دانلود رایگان افزونه Rank Math نسخه پرمیوم

دانلود رایگان افزونه Rank Math پرمیوم با ویژگی‌های قدرتمند و کاربرپسند، یک عصای جادویی برای رقابت به شما می‌دهد. فرقی نمی‌کند که شما یک تازه‌کار یا یک متخصص سئو باشید. رنک مث شما را در بازی سئو به یک قهرمان تبدیل می‌کند.

رنک مث پرمیوم

ویژگی های دانلود رایگان افزونه Rank Math نسخه پرمیوم | رنک مث پرمیوم

 1  راه‌اندازی سریع با نصب جادویی (Setup Wizard)

 کاربرد  با تنظیمات حرفه‌ای در کمترین زمان و به سریع‌ترین و ساده‌ترین شکل ممکن سئو سایت خود را تنظیم کنید. رنک مث بطور پیشرفته‌ای خودش را پیکربندی می‌کند. سیستم نصب جادویی و پیکربندی گام به گام یکی از ویژگی‌های مهم رنک مث است، که تمامی تنظیمات ضروری سئو را بطور کامل برای سایت وردپرسی شما پیکربندی می‌کند.  فراتر از نصب سریع، رنک مث تنظیمات سایت وردپرسی شما را  اعتبارسنجی می‌کند و پیشنهادات و ایده‌هایی برای بهبود عملکرد سایت برای موتورهای جستجو به شما ارائه می‌دهد. در سیستم نصب جادویی گام به گام، گزینه‌های کلیدی مانند تنظیمات سئوی تکنیکال، سئوی داخلی و سئوی خارجی سایت، پروفایل‌های شبکه‌های اجتماعی، پنل کاربری وبمستران و... را بطور اتوماتیک تنظیم می‌کند. 

Rank Math Pro

 2  محیط کاربری زیبا و کاربر پسند (Clean User Interface)

 کاربرد  با استفاده از تنظیمات بصری و المان‌های کاربر پسند گزینه‌های بیشتری را در زمان کمتری تنظیم کنید. دانلود رایگان افزونه رنک مث به‌گونه‌ای طراحی شده است که اطلاعات صحیح را در هر لحظه به شما ارائه دهد. رابط کاربری ساده، اما قدرتمند، با آنالیز محتوای شما اطلاعات مهم و کلیدی را در کنار محتوای پست هایلایت می‌کند. با استفاده از این آنالیز حرفه‌ای می‌توانید در کسری از زمان پست خود را برای موتورهای جستجو به بهترین شکل بهینه کنید. دانلود رایگان افزونه Rank Math همچنین دارای قطعه پیش‌نمایش‌های پیشرفته است. می‌توانید در پیش‌نمایش ببینید که چطور یک مقاله در صفحۀ نتایج موتورهای جستجو نمایش داده می‌شود. می‌توانید پیش‌نمایشی از کلمات کلیدی و حتی پیش‌نمایشی از اینکه چطور پست شما در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شود را ببینید. 

Rank Math

 3  ماژول داخلی آنالیز سئو پیشرفته (Built-In Advanced SEO Analytics)

 کاربرد  به شما کمک می‌کند که رتبه کلمات کلیدی و خطاهای سئویی مربوط به موتورهای جستجو را به راحتی از داخل پیشخوان پیگیری کنید. رنک مث اطلاعات و داده‌های مهم را بطور مستقیم از گوگل سرچ کنسول فراخوانی می‌کند و در پیشخوان سایت شما نمایش می‌دهد. شما می‌توانید وضعیت سایت مپ، اخطارهای ایندکس مطالب و کلمات کلیدی که در آن‌ها رتبه گرفته‌اید را مشاهده نمائید. این اطلاعات در نگهداری و افزایش بهینه‌سازی یک سایت برای موتورهای جستجو بسیار ارزشمند و مهم هستند. 

5fae543c7df1fc01873310dc.png

 4  ادغام دانلود رایگان افزونه Rank Math با گوگل آنالیتیکس (Google Analytics Integration)

 کاربرد  تمامی پارامترهای کلیدی وبسایت خود را با نمودارهای گرافیکی معنی‌دار و جذاب از داخل پیشخوان مشاهده کنید. بدون اینکه مجبور باشید هر بار امکانات پیشخوان سایت خود را ترک کنید. به سادگی تمامی آنالیزهای و تجزیه و تحلیل‌ها گوگل آنالیتیکس را از داخل پیشخوان وردپرس تماشا کنید. به نمودارها چشم بدوزید و از روند پیشرفت صعودی بازدیدکنندگان و درآمدهای جدیدتان لذت ببرید. 

Rank Math نسخه پرمیوم

 5  پیگیری لحظه‌ای رتبه سایت (Rank Traker)

 کاربرد  کلمات کلیدی و جایگاه آن‌ها را در صفحات موتورهای جستجو به‌صورت لحظه‌ای ردیابی و پیگیری کنید. حتی از همان زمان‌های ابتدایی که کار کردن بر روی سئوی سایتتان را شروع می‌کنید، دوست دارید که لحظه به لحظه بدانید که سایتتان چطور با رقابت سئو دست و پنجه نرم می‌کند. خیلی ساده است. فقط کافی است Rank Traker را در دانلود رایگان افزونه رنک مث فعال کنید. بدین ترتیب می‌توانید هرلحظه وضعیت عملکرد سایتتان را در کلمات کلیدی مختلف بررسی کنید. 

رنک مث

 6  کنترل دقیق تاریخچه جایگاه شما در گوگل  (Position History)

 کاربرد  دقیقاً بدانید که کدام تکنیک‌های سئو برای شما و سایتتان بهتر جواب می‌دهند. اگر عادت دارید که بطور مکرر عملکرد وبسایتتان را با تکنیک‌های مختلف بهینه‌سازی سئو کنترل کنید، پس خوش آمدید. بررسی همه جزئیات از تاریخچۀ جایگاه‌های شما در گوگل با استفاده از امکانات رنک مث احساس پادشاهی و حکمرانی را در درون شما زنده می‌کند. به سادگی وضعیت رتبه‌های سایت خود را در هفته‌ها و ماه‌های گذشته بررسی کنید. تا بتوانید به سادگی رتبه‌سایت خود را بهبود ببخشید. 

کلمات کلیدی در رنک مث

 7  رتبۀ کلمات کلیدی در پست‌ها (Ranking Keywords)

 کاربرد  کلمات کلیدی که در هر پست رتبه گرفته‌اند را به راحتی بررسی کنید. خیلی از مواقع دانستن کلمات کلیدی که پست شما بخاطر آن رتبه گرفته است، می‌تواند راهگشا باشد. با استفاده از این اطلاعات ارزشمند می‌توانید محتوای خود را بازنویسی کنید. با این کار در Rank Math Pro می‌توانید به سادگی در آن کلمات سختی که فکر می‌کردید هیچ وقت از آن‌ها رتبه نمی‌گیرید، انفجاری به پا کنید. 

5fb6e6531b49b7240b3b29b6.png

 8  پیشرفته‌ترین اسکیما ساز جهان (Advanced Schema Generator)

 کاربرد  نرخ کلیک (CTR) را با برجسته کردن محتواهای خود در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) بهبود ببخشید. نشانه‌گذاری اسکیما (Schema Markup) اطلاعات اضافی در مورد سایت شما را در نتایج موتورهای جستجو به کاربرانتان نشان می‌دهد. با رنک مث، داده‌های ساختار یافته را به سادگی چند کلیک به پست‌های خود اضافه کنید. انواع مختلف اسکیما پشتیبانی می‌شود و همچنین می‌توانید دسته‌بندی پیش‌فرض را در تنظیمات پیکربندی کنید. 

اسکیما در رنک مث

 9  درون‌ریزی نشانه‌گذاری اسکیما از سایت‌های دیگر (Import Schema Markup)

 کاربرد  رقبای خود را در بازی‌ای که خودشان شروع کردند، برای همیشه با خاک یکسان کنید. با رنک مث پرو نشانه‌گذاری اسکیما را از هر صفحه یا هر پست یا هر آدرس اینترنتی از سایت خود یا هر سایت دیگری به سایتتان درون‌ریزی کنید. یک امتیاز طلایی به خود بدهید. ابتدا اسکیما را از URL های دیگر به وبسایت خود درون‌ریزی کنید و سپس آن را مطابق با تنظیمات خودتان تغییر دهید. 

5fb6e6b75d97fd229b504944.png

 10  اعتبارسنجی اسکیما مارک آپ (Schema Markup Validation)

 کاربرد  در همان زمانی که نشانه گذاری اسکیما را به سایت خود اضافه می‌کنید، آن را اعتبارسنجی کنید. به سادگی با Rank Math Pro نشانه گذاری اسکیمای خود را در برابر ابزار اعتبارسنجی نتایج غنی گوگل (Google’s Rich Results) بررسی کنید. آن هم فقط از داخل پیشخوان وردپرس! اینکار فرآیند بهینه‌سازی سایت شما را بینهایت یکپارچه می‌کند. 

5fb858f11b49b72a2c2cbf30.png
5fb6e73a7df1fc22b91c603a.png

 11  الگوهای اسکیما با شرط‌های نمایش (Schema Templates with Display Conditions)

 کاربرد  اسکیمای کل وبسایتتان را به صورت سیستماتیک و خودکار سفارشی سازی کنید. از شرط‌های نمایش استفاده کنید تا بتوانید اسکیما را در هر جایی از سایتتان که می‌خواهید نشان دهید. (مثلاً در تک پست‌ها، بایگانی‌ها یا کل سایت) آن‌ها را نمایش دهید. با دانلود رایگان افزونه Rank Math الگوهای داینامیک اسکیما ایجاد کنید و آن‌ها را با 1 کلیک در پست‌ها درج کنید. ویژگی‌ها و صفت‌های مناسب را اضافه کنید و همه آن‌ها را با چند کلیک جمع‌آوری کنید. 

5fb6e78d8ac0f71da65fb550.png

 12  اسکیما ساز سفارشی رنک مث (Custom Schema Builder)

 کاربرد  فقط از یک پنجره در تنظیمات رنک مث، چندین نوع اسکیمای سفارشی اضافه کنید. فقط با چند کلیک اسکیمای سفارشی بسازید. چندین اسکیما را به یک پست اختصاص دهید. با دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو هیچ دانش برنامه نویسی برای ایجاد نمودارهای پیچیدۀ اسکیما نیاز نیست. فقط به یک موس و چند کلیک نیاز دارید. 

5fb8595b7a75a028de23ff02.png

 13  اسکیمای مقالات (Rank Math Article Schema)

 کاربرد  محتوای شما را به صورت یک کارت غنی‌شده در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشان می‌دهد. با اضافه شدن متادیتاهای مناسب به پست‌های شما، به موتورهای جستجو این امکان را می‌دهد که محتوای شما را بهتر درک کنند. دانلود رایگان افزونه Rank Math بطور کامل اسکیمای مقالات (Article Schema) را پشتیبانی می‌کند. این کار را می‌توانید فقط با 1 کلیک برای پست‌هایتان انجام دهید. با افزودن اسکیمای محتوا به پست خود، احتمال ظاهر شدن آن به عنوان یک مقالۀ غنی‌شده در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) را به شدت افزایش می‌دهید. این کار بطور چشمگیری نرخ کلیک آن را افزایش می‌دهد. 

5fb8590ca1119828e466e33a.png

 14  اسکیمای محصولات (Rank Math Product Schema)

 کاربرد  اطلاعات کلیدی و مهم محصولات ود را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشان دهید. رنک مث همچنین اسکیمای محصولات را پشتیبانی می‌کند که به سادگی با یک کلیک قابل تنظیم است. می‌توانید نام محصول، توضیحات، SKU، موجودی محصول و دیگر جزئیات مربوط به محصول را اضافه کنید تا محصول شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو به عنوان یک پست ارزشمند با اولویت بالا نمایش داده شوند. 

5fb859675d97fd27f2578573.png

 15  اسکیمای دستور پخت آشپزی (Rank Math Recipe Schema)

 کاربرد  اطلاعات مهم دستورالعمل‌های پخت را در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) نشان دهید. هیچ زمانی در دنیا افزایش ترافیک یک وبلاگ آشپزی با پشتیبانی رنک مث از اسکیمای دستور پخت غذاها، تا این حد آسان نبوده است. به سادگی اطلاعاتی در مورد دستور پخت آشپزی خود را اضافه کنید، تا پست شما به عنوان یک محتوای غنی‌شده در نتایج جستجو با اولویت بالا نمایش داده شود. 

5fb859761b49b72a26245895.png

 16  اسکیمای رویدادها (Rank Math Event Schema)

 کاربرد  شرکت کنندگان بیشتری را به سمینارها و رویدادهای خود دعوت کنید و درآمد بیشتری جذب کنید. رویدادهای خود را در استایل اسکیمای رویداد رنک مث به شکل حرفه‌ای در گوگل تبلیغ کنید. می‌توانید قطعه رویداد‌ها را با گزینه‌هایی برای بیش از 15 نوع رویداد پیکربندی کنید که باعث می‌شود رویدادهای شما در بسیاری از کلمات کلیدی مرتبط رتبه‌دار شود. رنک مث همچنین اطلاعات اضافی رویداد مانند آدرس مکان، آدرس بلیط، موجودی بلیط و گزینه‌های بیشتری را ثبت می‌کند. این اطلاعات برای کاربران بسیار ارزشمند است و تجربه کاربری سایت شما را به شدت بالا می‌برد. 

5fb85980b2dd4a281a798e4b.png

 17  اسکیمای ویدئو رنک مث (Rank Math Video Schema)

 کاربرد  ویدئوهای خود را در بالاترین جایگاه نتایج جستجو به عنوان ارزشمندترین محتوای گوگل نمایش دهید. با پشتیبانی Rank Math از اسکیمای ویدئو می‌توانید به ویدئوهای سایت خود روح تازه‌ای ببخشید. این قطعه محتوای غنی‌شده فقط با چند کلیک ساده ایجاد می‌شود و می‌توانید اطمینان داشته باشید که ویدئوهای شما به عنوان پست‌های غنی‌شده در بالاترین جایگاه صفحات نتایج موتورهای جستجو به نمایش در می‌آیند. 

5fb8598a7df1fc285a5cfa24.png

 18  اسکیمای سوالات متداول (Rank Math FAQ Schema)

 کاربرد  سئوی سایت خود را با نمایش اسکیمای سوالات متداول در صفحات نتایج جستجو به شدت بالا ببرید. با استفاده از بلوک‌های اسکیمای سوالات متداول رنک مث، بخش به نام سوالات متداول یوزر فرندلی و کاربر پسندی را به محتوای خود اضافه کنید. بلوک سوالات متداول (FAQ Block) در رنک مث به شما کمک می‌کند که سوالات متداول کاربران را در نتایج موتورهای جستجو نمایش دهید. این کار به شدت تجربه کاربری سایت شما را فزایش میدهد و جستجوکننده‌ها را تشویق می‌کند که بر روی محتوای شما کلیک کنند و از سایت شما بازدید کنند. 

5fb859a47df1fc28486c750c.png

 19  اسکیمای بیزینس‌های محلی (Local Business Schema)

 کاربرد  سئوی کسب و کار محلی خود را در جستجوهای محلی افزایش دهید و کاربران محلی را به سرعت جذب کنید. سئو و رتبه‌بندی یک کسب و کار محلی بر اساس کلمات کلیدی هدف به اندازۀ تفاوت در شب و روز برای یک کسب و کار اهمیت دارد. با پشتیبانی دانلود رایگان افزونه Rank Math از اسکیمای مشاغل محلی، کسب و کار محلی شما شانس بسیار بالاتری برای رتبه‌گرفتن و افزایش ترافیک خواهد داشت. 

5fb859b2b2dd4a281a798e4c.png

 20  اسکیمای "چگونه...؟" (Rank Math HowTo Schema)

 کاربرد  به سادگی به محتوای خود بلوک‌های How To اضافه کنید و آن مقاله را به یک محتوای غنی شده تبدیل کنید. بلوک‌های اسکیمای "چگونه...؟" یا (HowTo Schema Block) به شما این امتیاز کلیدی را می‌دهد که از نگاه گوگل یک سایت منحصربه‌فرد و خاص به حساب بیایید. بازدید از سایت و محتواهای خود را به شدت افزایش دهید. همچنین صفحات خود را برای همه دستگاه‌هایی که "همیار صوتی" (Voice Assistance) دارند، بهینه کنید. 

5fb859b87a75a028f42418ea.png
5fb859c2b2dd4a281a798e4d.png
5fb859d07df1fc284525a0a9.png

توضیحات کامل‌تر فارسی محصول به زودی آپلود می‌شود...

دانشنامه فارسی (بیش از 200 هزار کلمه مقاله فارسی برای رنک مث پرو)

60a9f18089c7da29590ad728.PNG

 

راهنمای ترجمه‌های فارسی دانلود رایگان افزونه رنک مث

60a9f1e9435a560ed004cc2a.PNG

لینک‌های آموزشی برای شروع سریع با رنک مث پرو (یوتیوب)

چرا و چگونه باید به شکل ایمن از یوآست به رنک مث مهاجرت کنیم؟

https://www.youtube.com/watch?v=VZ-xkTVm1bg

-----------------------------

آموزش 0 تا 100 دانلود رایگان افزونه رنک مث

https://www.youtube.com/watch?v=TzDxO9FCstY

------------------------------

آیا رنک مث واقعاً از یوآست بهتر است؟

https://www.youtube.com/watch?v=8UEGcVAZ6ok

 

(آموزش فارسی رنک مث)

https://www.zhaket.com/blog/how-to-setup-rankmath-plugin


 

دیددگاه‌های حرفه‌ای‌های وردپرس ایران

5fb94c3480674f01e17e5602.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - آریا وردپرس
5fb9867c41265a0368056994.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - مغز وردپرس
5fb9826a41265a03582280a8.png
5fb98590832f54033f54227e.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - بیگرسافت
5fb97d7741265a03390ce12d.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - دایناوب
5fb98f6a849b73031056171b.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - فرشمی تمز
5fba4a1d80674f08df504659.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - مگاتم
5fbaa9b39b7d560a531c8bd3.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - شایان وب
5fbaaff6c900570a1546dbef.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - وبیها
5fbae83b849b730afb472f06.png
دیدگاه فروشنده ویژه ژاکت - بروز وردپرس
5fbae10f849b730afb472ed5.png
دیدگاه مدیر سایت اسفهلان - مهندس امین قاسمی
5fb94d2e80674f01e6615ac5.png
5fb94d670698a701c25e8ee0.png
5fb98a5cc90057031177510f.png
5fb98c19be22ee038829e9f2.png
5fba4a42832f5407c647c7f4.png
5fbaa66e9b7d560a4225c812.png
6054ef19035e96086b2f1ffa.png
5fbab0f041265a0b06231632.png
5fbae40bbe22ee0c515d5d98.png
5fbae573c900570b1564dae9.png
5fbbb57b0698a71010212c5d.png
5fdeedeaa336c13c9322be02.png
5ffd7fc283f415095d26fac8.png
6010f87326cff9167f5559bb.png
607c038d9b2a24350f3f055b.png
60a894cfafaf3123eb51afb2.png

 

 

سوالات متداول درباره دانلود رایگان افزونه رنک مث:

 1  آیا برای استفاده از رنک مث پرو باید رنک مث رایگان هم نصب کنیم؟

بله، دانلود رایگان افزونه رنک مث مانند المنتور است. هسته اصلی دانلود رایگان افزونه در نسخه رایگان است و امکانات حرفه‌ای و پیشرفته در نسخه پرو وجود دارند. بنابراین وجود نسخه رایگان الزامی است.

اگر مستقیماً رنک مث پرو را نصب کنید، بطور اتوماتیک رنک مث رایگان هم از مخزن نصب خواهد شد.

 

 2  آیا می‌توانیم همزمان از Yoast و Rank Math بر روی یک سایت استفاده کنیم؟

هرگز چنین کاری توصیه نمی‌شود! چون احتمال زیاد برای تداخل و افت رتبه گوگل وجود دارد.

 

 3  آیا واقعاً Rank Math از Yoast بهتر است؟

صدها دلیل برای این سوال ساده وجود دارد. ولی مهم‌ترین دلیل برتری رنک مث نسبت به یوست، این است که رنک مث یک پکیج کامل از بیش از 10 دانلود رایگان افزونه برتر دنیا در سئو را با هم در یک دانلود رایگان افزونه جا داده است. اگر از یوآست استفاده کنید، باید برای نیازهای مختلف، دانلود رایگان افزونه‌های مختلفی نصب کنید. مثلاً برای هر کدام از این نیاز‌ها (سئوی ووکامرس، گوگل نیوز سئو، لوکال سئو، سئوی ویدئو، اسکیما، آنالیتیکس، سایت مپ خبری و ویدئویی، ریدایرکشن، بهینه‌سازی تصویر و...) باید یک دانلود رایگان افزونه مجزا نصب کنید. درحالی که تمامی امکانات از تمامی دانلود رایگان افزونه‌های ضروری برای بهینه‌سازی یک سایت به صورت یکجا در رنک مث پرو وجود دارد و این درحالی است که سرعت و سبکی رنک مث بیش از 2 برابر یوآست است (زیرا بسیاری از کدهای آن با جاوااسکریپت نوشته شده و به صورت ایجکسی کار میکند)

 4  آیا امکان مهاجرت از Yoast به Rank Math وجود دارد؟

با 1 کلیک! رنک مث بطور اتوماتیک تمامی تنظیمات یوست را با 1 کلیک به تنظیمات خودش تبدیل می‌کند.

 5  چگونه می‌توانم به صحیح‌ترین و ایمن‌ترین شکل ممکن از Yoast به Rank Math مهاجرت کنم؟

این کار با یک سیستم نصب جادویی (wizard) با چند کلیک امکان پذیر است. برای این کار لطفاً طبق مراحل زیر اقدام کنید:

  • ابتدا مطمئن شوید که برای اطمینان حداقل 1 یا 2 فول بکاپ از سایت فعلی خود دارید (نکته: اگر سایتتان تازه ساخته شده است و یا تغییرات خاصی با یوآست نداده‌اید نیازی به این کار نیست)
  • از یواست یا دیگر دانلود رایگان افزونه‌های سئو به رنک مث مهاجرت کنید
  • تنظیمات رنک مث را پیکربندی کنید
  • تغییرات را بررسی کنید

برای انجام این مراحل توصیه میکنم مقاله و ویدئوی زیر رو حتماً بررسی کنید، سپس اقدام به مهاجرت کنید:

https://www.matthewwoodward.co.uk/seo/reviews/rank-math

https://www.youtube.com/watch?v=VZ-xkTVm1bg

 

 6  آیا با دانلود رایگان افزونه‌های "وردپرس فارسی" و "پارسی دیت" و "wp-shamsi" تداخل دارد؟

خیر.. هیچ گونه تداخلی با دانلود رایگان افزونه‌های مذکور وجود ندارد

 

 7  آیا امکان اتصال به گوگل آنالیتیکس وجود دارد؟

امکان اتصال به گوگل آنالیتسک در نسخه‌های بعد از 2.0.8 برقرا شده است. و می‌توانید به سادگی اطلاعات آنالیتیکس را در داخل پیشخوان ببینید. 

 

 8  لیست مقالات فارسی کلیدی و مشکلات متداول رنک مث پرو
مقالات زیر توسط مهندس علیرضا ناجی متخصص و فعال در حوزه سئو در تیم ناگاتم به فارسی سلیس نوشته شده است. این مقالات حاصل ترجمه داکیومنتیشن‌های سایت اصلی بعلاوه دانش و تجربه تخصصی ایشان در سئو می‌باشد.

  • (جدید) آموزش 0 تا 1000 گوگل سرچ کنسول و آنالیتیکس در رنک مث پرو: https://vrgl.ir/wJbSl
  • آموزش 0 تا 100 اسکیما و طرحواره‌ها در رنک مث پرو (بخش اول): https://vrgl.ir/ABWCg
  • آموزش 0 تا 100 اسکیما و طرحواره‌ها در رنک مث پرو (بخش دوم): https://vrgl.ir/RS4qe
  • آموزش کامل سئو ووکامرس در رنک مث پرو: https://vrgl.ir/f1Dvd
  • آموزش 0 تا 100 عنوان‌ها و متاها - سئوی محلی رنک مث پرو: https://vrgl.ir/m20UQ
  • آموزش 0 تا 100 ریدایرکت کردن لینک‌ها در رنک مث: https://vrgl.ir/HqJj0
  • آموزش رفع مسائل آنالیتیکس در رنک مث پرو: https://vrgl.ir/2xrF6
  • آموزش بررسی تداخل تاریخ شمسی رنک مث پرو: https://vrgl.ir/TQSvX
  • آموزش تنظیم تگ‌های نقشه سایت رنک مث پرو: https://vrgl.ir/uX06P
  • بررسی خطای Either “offers”, “review”, or “aggregateRating در رنک مث پرو: https://vrgl.ir/Cau1q
  • بررسی Self-Serving و عدم نمایش امتیاز کاربران در نتایج جستجو https://vrgl.ir/OQY7s
  • رفع مشکل $title variable required در رنک مث: https://vrgl.ir/tnVvn
  • جستجوی صوتی و آموزش Speakable Schema (محتوای گفتار پسند): https://vrgl.ir/khIwq
  • آموزش اسکیمای پادکست و روش ایجاد داده غنی اپیزودها با رنک مث: https://vrgl.ir/r5KCV

مقالات جدید تر به زودی....

 

 

لیست تغییرات نسخه‌های جدید: {جدیدترین نسخه منتشر شده: 2.19.0}

 

تغییرات نسخه 2.19.0 (00/08/06)
جدید: ترجمه زبان ایتالیایی
بهبود: اکنون می توان چندین مقدار را در ویژگی @type طرح سفارشی در دانلود رایگان قالب آرایه اضافه کرد.
اصلاح: افزودن & در قسمت نام انتشار از بارگیری نقشه سایت خبری جلوگیری می کرد
تغییرات نسخه 2.18.0 (00/07/23)
اصلاح: Analytics AdSense هیچ داده ای نشان نمی داد
اصلاح: فیلترینگ پست ها گزینه اسکیما را نشان می داد حتی زمانی که ماژول اسکیما در سایت فعال نبود
اصلاح: ابزار مقایسه روندها تنها زمانی کار می کند که سایت به حساب رتبه ریاضی متصل شده باشد
اصلاح: امکان افزودن بیش از 5 کلید واژه اصلی بر روی دیوی بیلدر وجود ندارد
اصلاح: در برخی از تنظیمات ، داده های طرح افزوده شده در دانلود رایگان قالب های مورد استفاده برای ناپدید شدن در موضوع دیوی
اصلاح: افزودن و در نام انتشار مانع بارگیری نقشه سایت خبری می شد
تغییرات نسخه 2.17.1 (00/07/14)
اصلاح: برخی از انواع طرحواره در برگه SEO Elementor Editor وجود نداشت
اصلاح: پس از به روزرسانی دانلود رایگان افزونه ، اعلان "ارتقاء به پرو" در برخی از تنظیمات نشان داده می شد
تغییرات نسخه 2.17.0 (00/07/10)
بهبود: رفتار نمودار در Rank Tracker
بهبود: برای انتخاب یک بازه زمانی در Rank Tracker ، منوی کشویی اضافه شده است
اصلاح: فیلدهای SEO در صفحه ویرایش سریع وجود نداشت
اصلاح: ویرایش انبوه خطای مهلکی ایجاد می کرد
اصلاح: Data-schema-feature به همه پیوندهای ویرایشگر کلاسیک اضافه شد ، حتی اگر در مورد & اشاره طرح طرح در پنجره پیوند انتخاب نشده باشد
اصلاح: ابزار روندها در صفحات طبقه بندی و مشخصات کاربر کار نمی کرد
اصلاح: صفحات طبقه بندی و مشخصات کاربر ارتقاء پرو را نشان می داد حتی زمانی که رنک مث پرو فعال بود
اصلاح: حتی وقتی نمره PageSpeed ​​100 بود ، مقدار قرمز می شد انگار نمره بدی بود
تغییرات نسخه 2.16.0 (00/06/28)
جدید: یک نمودار در rank traker به بالای جدول کلمات کلیدی اضافه شد
https://rankmath.com/kb/analytics/#rank-tracker
جدیده: هنگام بارگذاری داده ها، فکت لودینگ در جداول آنالیتیکس بارگذاری می‌شود.
https://rankmath.com/kb/analytics/
جدید: اکنون می توانید گزارش‌های 404 را در حالت پیشرفته با کلیک روی دکمه گروه بندی کنید
https://rankmath.com/kb/advanced-404-monitor/#advanced-mode-404-monitor
اصلاح: متغیر ٪filename٪ هنگام افزودن در قسمت زیرنویس به خوبی کار نمی کرد
https://rankmath.com/kb/variables-in-seo-title-description/#num-4-file-name
https://rankmath.com/kb/image-seo/#num-3-5-add-missing-image-caption-pro
اصلاح: در فایل روتین در هنگام به روز رسانی خطای PHP رخ میداد
اصلاح: در ترازبندی فیلد WooCommerce GTIN در صفحه 1440 مشکل وجود داشت
https://rankmath.com/kb/gtin-mpn-woocommerce/#how-to-set-a-gtin-code-for-a-product
اصلاح: هنگام استفاده از # در فیلد کلیدواژه ، ابزار Trends هیچ داده ای نشان نمی داد
https://rankmath.com/kb/keyword-research-with-rank-math/#google-trends
اصلاح: فیلدهای فرمت کپشن و فرمت توضیحات همیشه نشان داده می شد
https://rankmath.com/kb/image-seo/#num-3-6-caption-format-pro
https://rankmath.com/kb/image-seo/#num-3-8-description-format-pro
تغییرات نسخه 2.15.0 (00/06/12)
بهبود: API AdSense v1.4 را با v2.0 جایگزین کرد
بهبود: برچسب ها در پست تایپ مکان های رنک مث بهبود یافتند
بهبود: مکان های رنک مث و الگوهای طرحواره تنها در زمانی ظاهر می شوند که کاربران از قابلیت rank_math_general برخوردار باشند
بهبود: دکمه به روزرسانی دانلود رایگان افزونه پرو فقط زمانی نمایش داده می شود که به روزرسانی نسخه رایگان در دسترس نباشد. همیشه توصیه می شود نسخه رایگان را قبل از نسخه پرو به روز کنید
اصلاح: در وب سایت های راستچین ، دکمه افزودن کلمه کلیدی کلمات کلیدی را تا حدی در صفحه Rank Tracker می پوشاند.
اصلاح: وقتی بیش از 5 کلمه کلیدی وجود داشت ، داده های روند بارگیری نمی شد
اصلاح: برخی از CDATA به اشتباه در منبع صفحه در نمای جلو اضافه شده است
اصلاح: صفحات ایجاد شده با استفاده از سازنده Divi خطایی را در نمای جلو نشان می داد
اصلاح: هنگامی که گزینه Auto-Detect Video فعال بود ، داده های SEO در برخی از تنظیمات صفحات طبقه بندی به روز نمی شد
اصلاح: کلمات کلیدی اضافه شده با استفاده از Keyword Tracker اکنون بدون نیاز به بارگذاری مجدد صفحه بلافاصله در Rank Tracker نشان داده می شوند
اصلاح: هنگام انتخاب چند پست ، ویرایش انبوه همه زمینه های SEO را نشان نمی داد
اصلاح: ابزار روندها همچنان در حال بارگیری متن برای کلمات کلیدی کمیاب و بدون محبوبیت است
اصلاح: ویژگی isPartOf اضافه شده با استفاده از طرحواره سفارشی در حال حذف از طرحواره مجموعه داده بود
اصلاح: وقتی طرحواره وارد شده دارای سرویسtype در آرایه بود ، طرح واردات با استفاده از کد JSON کار نمی کرد
اصلاح: برخی از مقادیر از داده های طرحواره وارد شده حذف می شوند
اصلاح: افزودن طرحواره ای از همان نوع در Schema Generator کار نمی کرد
اصلاح: شرایط نمایش شامل الگوهای طرح شامل (شامل/حذف) طرح «کل سایت» کار نمی کرد
تغییرات نسخه 2.14.0 (00/05/25)
جدید: گزینه ای برای افزودن خودکار کلمات کلیدی فوکوس در ردیاب رتبه
جدید: اسپانیا به لیست کشورهای موجود در گزینه واردات داده های تجزیه و تحلیل اضافه شد
جدید: متغیر randomword_np جدید برای نشان دادن یک کلمه تصادفی مداوم در هر لود صفحه
اصلاح: وارد کردن داده های متا با استفاده از گزینه CSV در برخی از تنظیمات خطا را نشان میداد
اصلاح: هنگامی که گزینه Auto-Detect Video فعال بود ، صفحه در Divi Page Builder به روز نمی شد
اصلاح: اشتباه تایپی در قسمت Dataset Schema
تغییرات نسخه 2.13.0 (00/05/12)
جدید: بهبود تجربه کاربری بلوک سوالات متداول با اضافه شدن ویژگی مرتب سازی مجدد. اکنون می توانید به راحتی ترتیب پرسش را بدون بازنویسی کل پرسش و پاسخ تغییر دهید
بهبود: [آپدیت انقلابی!] متاباکس Classic Editor را برای عملکرد بهتر و بهینه سازی کد به React تبدیل کرد ، بیش از 5000 خط کد را از دانلود رایگان افزونه حذف کرد!
اصلاح: با حرکت در بالای نمودار موقعیت در صفحات آنالیتیکس، یک نوار پیمایش ایجاد می شد
اصلاح: نماد گوگل ترندز پس از به روزرسانی پست در فایرفاکس ناپدید شد
اصلاح: دکمه آنالیتیکس حتی در صورت عدم اتصال حساب Analytics در پست های واحد نشان داده می شد
اصلاح: ویژگی isFamilyFriendly در طرح ویدئویی مقدار اشتباه را نشان می دهد
اصلاح: خطاهای کنسول در صفحه Customizer در WordPress v5.8
تغییرات نسخه 2.12.0 (00/05/03)
جدید: جدول زمانی [آپدیت انقلابی!] Google Core Updates در نمودارهای آنالیتیکس
جدید: پشتیبانی از طرح تو در تو پیشرفته در مولد طرح پیشرفته
بهبود: [آپدیت انقلابی!] عملکرد پلاگین به شدت بهبود پیدا کدره است
اصلاح: گزینه حالت سفارشی در Setup Wizard در سایتهایی که FS_METHOD FTP بود خطایی نشان می داد
اصلاح: برخی از ویژگی ها هنگام وارد کردن طرحواره از کد HTML در حال کپی شدن بودند
تغییرات نسخه 2.11.0 (00/04/12)
بهبود: [به‌روزرسانی انقلابی!] کدهای اساسی بهبود یافته اند که باعث می شود پلاگین حتی سریعتر از این شود. همچنین ، برای بهبود بیشتر عملکرد ، تعداد سوالات مربوط به رنک مث در صفحه اصلی و صفحات بایگانی را کاهش میدهد. رنک مث در واقع یکی از سریعترین دانلود رایگان افزونه های جستجوگرها است
https://rankmath.com
بهبود: گردش کار اسکیمای ویدئو (https://rankmath.com/kb/video-schema)
بهبود: حتی اگر پیوند ویدیویی منظم سرویس های ویدیویی پشتیبانی شده را در قسمت Embed اضافه کنید ، دانلود رایگان افزونه سئوی رنک مث به طور خودکار آن پیوند را به URL تعبیه کرده و داده ها را به صورت خودکار واکشی می کند (https://rankmath.com/wordpress/plugin/seo-suite)
جدید: پشتیبانی از نشانه گذاری کلیپ در برنامه ویدئو (https://rankmath.com/kb/video-schema/#num-10-video-clip-pr)
جدید: ویژگی تشخیص خودکار ویدیو اکنون همچنین عنوان و توضیحات فیلم را به صورت خودکار اضافه می کند
بهبود: پس از افزودن یک فیلم در محتوا و به روزرسانی پست ، اسکیمای ویدئو اکنون در برگه اسکیما از رنک مث بدون بارگیری مجدد صفحه ظاهر می شود
بهبود: توضیحات فیلدهای اسکیمای ویدئو
بهبود: طرحواره ویدئویی تولید شده خودکار اکنون پس از به روزرسانی پست / صفحه بدون بارگیری مجدد پست / صفحه ، در تب Schema ظاهر می شود 
بهبود: ویژگی ردیابی تجزیه و تحلیل بدون کوکی در صفحات ذخیره شده با بهبود فرمول هش بهبود یافته است (https://rankmath.com/blog/google-analytics-gdpr)
اصلاح: برگه طرح Divi Builder در برخی از تنظیمات باز نمی شد  (https://rankmath.com/blog/schema-markup/) (https://rankmath.com/blog/divi-seo)
اصلاح: وقتی سایت نوع تصویر در دانلود رایگان قالب آرایه در پلاگین ACF نبود ، نقشه سایت هشدار نشان می داد
حذف: درباره & ذکر طرحواره از جعبه جستجوی پیوند ویرایشگر پاسخ نظر (https://rankmath.com/kb/sitemaps-seo-benefits) (https://rankmath.com/kb/how-to-use-acf-fields-in-schema-generator)
حذف: قسمت کد کوتاه از برنامه ساز صفحات بایگانی (https://rankmath.com/kb/schema-generator)
تغییرات نسخه 2.10.1 (00/04/01)
جدید: [آپدیت انقلابی!] معرفی گزینه مرتب سازی در جداول آنالیتیکس. اکنون می توانید پست ها و کلمات کلیدی را با استفاده از داده های ستون مختلف مانند موقعیت ، ترافیک جستجو ، کلیک ها ، CTR و غیره مرتب کنید.
بهبود: [آپدیت انقلابی!] چندین پیشرفت قابل توجه در کد ایجاد کرده است که باعث شده پلاگین حتی سریعتر شود. رنک مث اکنون یکی از سریعترین دانلود رایگان افزونه های جستجوگرها است.
جدید: گزینه ای شامل فقط کلمات کلیدی ردیابی شده در گزارش های ایمیل
حذف: گزینه های ژانر و سهام از تنظیمات نقشه سایت اخبار زیرا دیگر مورد نیاز گوگل نیستند
بهبود: به طور پیش فرض ، تب رنک ترکر کلمات کلیدی را بر اساس موقعیت مرتب می کند
بهبود: برای مطابقت با دستورالعمل های گوگل، نام سایت را از عناوین نقشه سایت خبری حذف کنید
بهبود: اگر کاربر مجوز ویرایش آنها را ندارد ، الگوهای اسکیما را پنهان کنید
بهبود: ساختار فایل با انتقال دارایی ها در پوشه های ماژول مربوطه
اصلاح: گاهی اوقات تاریخ سرعت صفحه در گزارش پست تنها نشان داده نمی شد
اصلاح: بلوک مشاغل محلی امکان انتخاب 10 مکان گذشته را فراهم می کرد
تغییرات نسخه 2.9.0.1 (00/03/19)
اصلاح: یک مشکل php
تغییرات نسخه 2.9.0 (00/03/16)
جدید: [جدید!] [عظیم!] معرفی گزارشات عملکرد سئو از طریق گزارش ایمیلی حرفه ای. تغییرات ماهانه مربوط به بازدید وب سایت ، تعداد بازدیدها ، کل کلمات کلیدی و موقعیت متوسط ​​را پیگیری کنید
جدید: کاربران پرو می توانند ایمیل های مکرر را بین 15 یا 30 روز انتخاب کنند. کاربران تجاری می توانند 7 ، 15 یا 30 روز فرکانس را برای گزارش ایمیل انتخاب کنند
جدید: کاربران طرح بیزینسی می توانند گزارش های ایمیل خود را با اضافه کردن لوگو، رنگ و آدرس ایمیل / شناسه مشتری خود ، برچسب سفید بزنند
جدید: کاربران طرح بیزینسی  می توانند کنترل کاملی بر محتوای ایمیل داشته باشند. آنها می توانند هر بخش ، عنوان موضوع سفارشی ، متن پاورقی سفارشی ، CSS سفارشی و موارد دیگر را فعال یا غیرفعال کنند. اینجا بخوانید تا همه چیز را در مورد آن بدانید
بهبود: در صورت عدم تنظیم تصویر کوچک ویدیو ، هیچ تصویر شکسته ای در نقشه سایت ویدیو نمایش داده نمی شود
اصلاح: تنظیمات نقشه سایت اخبار برای حذف شرایط همه داده های طبقه بندی را نشان نمی دهد
اصلاح: در برخی از تنظیمات ، وقتی سایت "شامل تصویر از قسمت ACF" فعال شد ، نقشه سایت خطایی ایجاد می کرد
اصلاح: وقتی نسخه رایگان با استفاده از نسخه کنترل به روز می شد ، نسخه پرو غیرفعال می شد
تغییرات نسخه 2.8.0 (یکشنبه 00/03/2)
جدید: [جدید!] تشخیص خودکار فیلم برای اسکیما و طرحواره و نقشه استی ویدئویی اکنون از TED Videos ، DailyMotion و WordPress.tv پشتیبانی می کند
https://rankmath.com/kb/add-video-schema-to-existing-posts/#num-2-autodetect-video-for-specific-post-types
https://rankmath.com/kb/video-sitemap
جدید: لیست آیتم های جدید نوع طرحواره برای صفحات بایگانی طبقه بندی اضافه شده است.
https://rankmath.com/blog/schema-markup
جدید: دکمه تجزیه و تحلیل در صفحات هنگامی که ماژول تجزیه و تحلیل فعال است
https://rankmath.com/kb/analytics
جدید: گزینه های انبوه سئو در صفحه لیست برچسب ها اضافه شده است
https://rankmath.com/kb/bulk-editing-in-rank-math
جدید: گزینه های فیلتر سئو در کتابخانه رسانه برای نمایش لیست اضافه شده است
https://rankmath.com/kb/bulk-editing-in-rank-math/#filtering
بهبود: برچسب گذاری گزینه های انبوه توسط سئوی رنک مث بهبود یافت.
بهبود: بخش برنده شدن پست ها و کلمات کلیدی در آنالیتیکس اکنون فقط برندگان با اختلاف 80 یا کمتر را نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا داده های عملی تری بدست آورید
https://rankmath.com/kb/analytics/#keyword-report-overview-numbers-pro
بهبود: پنهان کردن برگه نقشه سایت اخبار برای کاربرانی که اجازه ویرایش تنظیمات نقشه سایت خبری را ندارند
https://rankmath.com/kb/news-sitemap
اصلاح: گزینه فعال یا غیرفعال کردن نقشه سایت خبر از نصب جادویی  کار نمی کرد
https://rankmath.com/kb/how-to-access-setup-wizard
اصلاح: برگه طرحواره در صفحات اصطلاح طبقه بندی ، انواع طرحواره پرو را نشان نمی داد
https://rankmath.com/free-vs-pro
https://rankmath.com/kb/schema-templates
اصلاح: الگوهای تکراری طرحواره در Elementor Page Builder ظاهر می شدند
https://rankmath.com/kb/schema-templates
https://rankmath.com/blog/elementor-seo
اصلاح: متغیر سفارشی در گزینه URL محتوای برنامه ویدیویی کار نمی کند
https://rankmath.com/kb/video-schema
اصلاح: پیوندها در نقشه سایت ویدیو به خود نقشه سایت پیوند داشتند
اصلاح: ستون ارسال ها در حالت فعال بودن ماژول نقشه سایت اخبار ، به جای مقاله در اسکیما نشان داده می شود. اگرچه تاثیری بر خروجی پیش نمایش موتورهای جستجو نداشت
اصلاح: صفحه Google Scheduled هنگام اتصال Google AdSense در برخی تنظیمات خطای مربوط به DB را نشان می داد
https://rankmath.com/kb/fatal-error-after-1-0-49-update
https://rankmath.com/kb/connect-your-google-account
اصلاح: در صورت فعال بودن ماژول ACF ، تصاویر محتوا به درستی به نقشه سایت اضافه نشدند ، اما گزینه "شامل تصاویر از قسمت ACF" غیرفعال میشد.
https://rankmath.com/kb/advanced-custom-fields
تغییرات نسخه 2.7.0 (شنبه 00/02/11)
جدید: [آپدیت انقلابی!] ماژول سئو برای صفحه ساز دیوی اینجاست! ادغام کامل صفحه ساز دیداری دیوی بیلدر به دانلود رایگان افزونه اضافه شده است. اکنون می توانید تمام تنظیمات سئو را از قسمت پیش فرض پیکربندی کنید.
https://rankmath.com/blog/divi-seo
https://rankmath.com/kb/general-settings
جدید: آدرس اینترنتی مارک تجاری، تولید کننده و گزینه نوع اضافی در طرح کالا اضافه شده است
https://rankmath.com/kb/product-schema
جدید: نقشه سایت ویدیو اکنون می تواند همه فیلم ها را از منطقه محتوا شناسایی کرده و به نقشه سایت اضافه کند
https://rankmath.com/kb/video-schema
جدید: ابزارک Accordion Divider Page Builder را به علامت گذاری FAQ Schema تبدیل کنید
https://rankmath.com/blog/faq-schema
بهبود: SKU محصول ووکامرس در داده های Open Graph اضافه شده است
https://rankmath.com/kb/meta-box-social-tab
بهبود: شرح بسیاری از گزینه های تولید کننده طرحواره
https://rankmath.com/kb/rich-snippets
بهبود: گزینه Auto-Detect Video Schema اکنون برای همه انواع پست سفارشی در دسترس است
https://rankmath.com/kb/add-video-schema-to-existing-posts
بهبود: برای حذف جداول پایگاه داده پلاگین هنگام حذف کامل دانلود رایگان افزونه ، پرونده uninstall.php اضافه شد
https://rankmath.com/kb/uninstall
اصلاح: ستون گوگل آنالیتیکس (ترافیک جستجو) پس از کلیک کردن روی کلید واژه ها ، حتی اگر Google Analytics متصل نبود ، نشان داده می شد
https://rankmath.com/kb/analytics
اصلاح: با فعال سازی مجدد پلاگین ، گزینه Autodetect Video Schema و ایجاد خودکار گزینه های تصویر به طور پیش فرض بازیابی می شدند
اصلاح: خطای کنسول مرورگر هنگام تلاش برای افزودن کلمه کلیدی جدید در Rank Tracker در PHP 8.0
تغییرات نسخه 2.6.0 (شنبه 00/01/28)
جدید: اسکیمای تو در تو بهبود یافته FAQ Schema & HowTo برای طرحواره ، اکنون آنها به عنوان یک موضوع خاص از نوع ویژگی در طرح اصلی ظاهر می شوند
https://rankmath.com/blog/faq-schema
https://rankmath.com/blog/howto-schema
جدید: ویژگی های شغل دورکاری ، آموزش و تجربه در طرح شغلی
https://rankmath.com/kb/jobposting-schema
بهبود: در صورت عدم تغییر طرحواره پیش فرض برای آن پست / صفحه ، نوع اسکیما سراسری را در ستون اسکیما از زبانه آنالیتیکس سایت نشان میدهد
https://rankmath.com/kb/analytics/#site-analytics-pro
بهبود: پست های ویدیویی محافظت شده با رمز عبور را از نقشه سایت ویدیو حذف میشوند
https://rankmath.com/kb/video-sitemap
بهبود: تشخیص خودکار ویدیو اکنون می تواند همه فیلم ها را از محتوا تشخیص داده و علامت گذاری اسکیما را برای آنها اضافه کند
https://rankmath.com/kb/add-video-schema-to-existing-posts
اصلاح: گزینه تشخیص خودکار ویدیو عدم شناسایی فیلم ها در پست های جدید بدون ذخیره دو بار آن بود
اصلاح: فرایند واکشی داده های برنامه ریزی شده در حال بررسی هیچ داده از دست رفته گذشته برای Google Analytics و AdSense نبود
اصلاح: طرحواره قابل گفتن حتی پس از فعال کردن آن در برنامه مقاله ، غیرفعال نشان داده می شد
https://rankmath.com/kb/rich-snippets
اصلاح: ورودی های تکراری واکشی داده های برنامه ریزی شده را حذف کنید
اصلاح: در صورت به روزرسانی پست گوتنبرگ ، ستون طرحواره در برگه Analytics سایت به روز نمی شد
تغییرات نسخه 2.5.1 (شنبه 00/01/14)
اصلاح: زبانه ردیاب ردیاب در صورت متفاوت بودن حروف مختلف کلمات کلیدی تکراری را نشان می دهد
اصلاح: آدرس اینترنتی اشتباه در صفحه تک ، اگر آن صفحه صفحه کودک باشد ، آنالیتیکس گزارش می دهد
تغییرات نسخه 2.5.0 (جمعه 00/01/13)
بهبود: از پیوندهای عادی پیوند دهنده که به فیلم های یوتیوب از طریق شناسایی خودکار و ایجاد خودکار طرح ویدئو پیوند دارند ، چشم پوشی کنید
 بهبود: در صورت عدم اتصال گوگل آنالیتیکس به ارسال ها ، در برگه عملکرد مرتب شوید
بهبود: چندین ویژگی پیکربندی کد رهگیری گوگل آنالیتیکس را در هنگام فعال کردن ناشناس آدرس IP و فعال کردن گزینه های ردیابی بدون کوکی ، در یک ترکیب کنید
بهبود: پاک کردن حافظه پنهان فایل محلی KML هنگام به روزرسانی پست موقعیت مکانی رنک مث
بهبود: در صورت شناسایی پروانه کسب ، نشان پرو را با بیزینس جایگزین کنید
بهبود: پنهان کردن دکمه گزارش تجزیه و تحلیل در برگه های اجتماعی تک پست ها
اصلاح: هشدار PHP پس از واکشی داده های گوگل در برخی از نصب ها
اصلاح: برگه ردیاب رتبه 0 سهمیه مجاز کلمه کلیدی را نشان می داد
اصلاح: هنگام فعال کردن گزینه تشخیص خودکار ویدیو ، برنامه ویدیو حذف نشد
اصلاح: تابع update_meta_cache () باعث کند شدن بارگذاری صفحه در برخی از وب سایت ها شد
اصلاح: الگوهای طرحواره اگر در بیش از یک دسته استفاده شوند کار نمی کنند
اصلاح: نمودارهای تجزیه و تحلیل هنگام انتخاب بازه زمانی "7 روز" داده های اشتباهی را نشان می دادند
اصلاح: درخواستهای ضربان قلب باعث ایجاد توجه PHP در هنگام ویرایش پست موقعیت مکانی شد
تغییرات نسخه 2.4.2 (دوشنبه 00/01/02)
اصلاح: مسئله‌ای که در آن دسته اصلی با استفاده از گزینه‌های ویرایش سریع تنظیم نمی شد.
اصلاح: داشبورد آنالیتیکس در برخی از نصب ها نمودار نشان نمی داد.
تغییرات نسخه 2.4.1 (چهارشنبه 99/12/28)
آپدیت: [آپدیت انقلابی!] ماژول آنالیتیکس برای سرعت، داده های دقیق، مرتب سازی بهتر تغییر یافته است. آن را امتحان کنید و خودتان تجربه کنید. ممکن است بخواهید یکبار داده ها را به صورت دستی واکشی کنید.
https://rankmath.com/kb/analytics
https://rankmath.com/kb/delete-old-analytics-data
جدید: [آپدیت انقلابی!] چندین کلمه کلیدی اکنون می توانند با جدا کردن یک کاما در Rank Tracker اضافه شوند.
https://rankmath.com/kb/rank-tracker
جدید: [ویژگی جدید!] صفحه بندی در برگه ردیاب رده برای بهبود عملکرد و قابلیت استفاده
بهبود: سهمیه کلمات کلیدی پیگیری شده اکنون با استفاده از یک روش مناسب برای جلوگیری از عدم تطابق مربوط به اعتبارات موجود / استفاده شده محاسبه می شود
بهبود: کلمات کلیدی تکراری در لیست پیگیری کلمات کلیدی اضافه نمی شوند
بهبود: پیوندهای اقدام به ویرایش پست ویرایشگر کلاسیک غیرفعال برای نوع پست سفارشی رنک مث
https://rankmath.com/kb/local-seo/#use-multiple-locations-pro
بهبود: در صورت عدم اتصال گوگل آنالیتیکس، عناصر مرتبط با گوگل آنالیتیکس در گزارش های آنالیتیکس نشان داده نمی شوند
https://rankmath.com/kb/install-google-analytics
بهبود: کلمات کلیدی در گزارش تجزیه و تحلیل تک پست اکنون بر اساس برداشت ها مرتب شده اند
اصلاح: گزینه وارد کردن طرح در نوع پست سفارشی مکان‌های رنک مث کار نمی کرد
https://rankmath.com/kb/rich-snippets/#importing-schema-pro
اصلاح: GTIN / MPN (شناسه سراسری) برای محصولات متغیر ووکامرس صرفه جویی نمی کرد
https://rankmath.com/kb/gtin-mpn-woocommerce
اصلاح: فیلتر توسط نمره سئو در حال برگرداندن پست های بدون علامت در برگه آنالیتیکس سایت بود
https://rankmath.com/kb/hide-seo-score
اصلاح: خطاهای PHP مربوط به ماژول AdSense حتی زمانی که حساب متصل نبود
اصلاح: پرونده KML در برخی از نصب ها همه مکان ها را در نقشه سایت نشان نمی داد
https://rankmath.com/kb/kml-sitemap
تغییرات نسخه 2.3.1 (یکشنبه 99/12/23)
بهبود: قبل از افزودن داده های تغییرات در Markhe Schema ، بررسی میکند که آیا محصول فعلی دارای AggregateOffer است.
اصلاح: برگه اعتبارسنجی کد در الگوهای اسکیما کار نمی کرد
تغییرات نسخه 2.3.0 (پنجشنبه 99/12/18)
جدید: [آپدیت بزرگ!] گزینه ای برای فعال کردن ردیابی گوگل آنالیتیکس بدون کوکی [بدون رضایت لازم است - سازگار با GDPR]
جدید: [آپدیت بزرگ!] گزینه ای برای میزبانی خودکار فایل JS Google Analytics برای عملکرد فوق العاده
جدید: گزینه ای برای غیرفعال کردن نقشه سایت محلی یا پرونده KML
جدید: سازگاری با پلاگین Presto Player برای شناسایی فیلم های Vimeo
بهبود: پس از وارد کردن تغییر مسیرها با استفاده از یک فایل CSV ، بازخورد مناسب اضافه شد
بهبود: توضیحات مربوط به گزینه های محلی جستجوگرها
اصلاح: اگر هر دو نسخه رایگان و پرو به روزرسانی داشته باشند ، به روزرسانی خودکار انجام نمی شد
اصلاح: طرح درون ریزی با استفاده از کد کار نمی کند
اصلاح: ردیف های خالی در برخی از نصب ها در جدول ردیاب رتبه مشاهده می شد
اصلاح: خطای مهلک PHP نمی تواند از RankMath  Google  Analytics به عنوان آنالیتیکس که در برخی از نصب ها ظاهر می شود استفاده کند
اصلاح: پیوند دکمه "ویرایش" اشتباه است در گزارش تجزیه و تحلیل تک پست در نصب های چند سایته
اصلاح: هنگام تأیید اسلش از ساختار پیوند ثابت یا حذف گزینه پایه محصول ، برگه اعتبارسنجی کد کد طرح کامل را نشان نمی داد
اصلاح: فیلم اسکیما هنگام استفاده از گزینه مکان در بالای یا پایین محتوا چاپ نمی شد
اصلاح: یک اعلان PHP در صفحات بایگانی دسته بندی محصولات و در پنجره بازشوی تغییرات
اصلاح: محصولات پنهان و بدون فهرست در نقشه سایت به اشتباه ظاهر شدند
اصلاح: نمایه نقشه سایت بایگانی طبقه بندی سفارشی نقشه سایت را نشان نمی داد
اصلاح: یک پیوند اشتباه در پرونده KML ، به صفحه اصلی ریدایرکت شده بود
اصلاح: وقتی گزینه چندین مکان غیرفعال بود ، فایل محلی KML داده های تنظیمات محلی محلی را نشان نمی داد
تغییرات نسخه 2.2.0.2 (جمعه 99/11/08)
رفع: یک خطای php در اجرای دانشنامه
تغییرات نسخه 2.2.0.1 (جمعه 99/11/08)
جدید: اضافه شدن دانشنامه فارسی به رنک مث پرو ژاکت
تغییرات نسخه 2.2.0 (پنجشنبه 99/11/30)
بهبود: Local SEO PRO از هر زمان دیگری قدرتمندتر و دارای کاربری آسان تر شده است
بهبود: UX ایجاد چندین مکان بیشتر از قبل در CPM مکان رنک مث (پست تایپ سفارشی) کاربرپسندتر شده است
بهبود: کد کوتاه نمونه در نوع طرحواره مشاغل محلی نشان داده می شود. این میانبر می تواند داده های مکان را به هر ویرایشگری مانند Classic ، Elementor ، Divi ، اکسیژن و غیره اضافه کند.
بهبود: سرعت و امنیت کلی دانلود رایگان افزونه افزایش یافته است
بهبود: Maps.kml با فعال شدن ماژول Local SEO و افزودن مختصات جغرافیایی ، نقشه سایت به طور خودکار تولید می شود
بهبود: هنگام فعال شدن گزینه Multiple Locations ، چندین مکان نیز در پرونده KML گنجانده می شود
بهبود: پشتیبانی ویرایشگر کلاسیک غیرفعال از CPT با مکان چندگانه شده است.
بهبود: ادغام المنتور با شبکه چند سایته. برای استفاده از یکپارچه سازی Elementor SEO نیازی به فعال کردن دانلود رایگان افزونه Rank Math & the Elementor در سطح شبکه نیست.
اصلاح: رنگهای نمودار با بعضی از فیلترها با مطابقت نداشتند
اصلاح: کد کوتاه اسکیما در هنگام استفاده در پستهای دیگری به غیر از پست والد، seo_title و شرح نادرست را نشان می داد
اصلاح: هنگام جستجوی مکان در بلوک فروشگاه یاب ، خطایی مهلک رخ می داد
اصلاح: گزارشات تجزیه و تحلیل تک صفحه در برخی از وردپرس ها کار نمی کرد
اصلاح: دکمه Analytics هنگام استفاده از ویرایشگر Classic روی پستهای جداگانه کار نمی کرد
تغییرات نسخه 2.1.1.1 (انتشار در 99/11/22)
اصلاح: آدرس‌های اینترنتی در سایت مپ نمایش داده نمیشد
https://rankmath.com/kb/news-sitemap
تغییرات نسخه 2.1.1 (انتشار در 99/11/18)
اصلاح: در صورت استفاده از برچسب های HTML در قسمت پاسخ ، نشانه گذاری طرح واره خطا نشان میداد
تغییرات نسخه 2.1.0 (انتشار در 99/11/16)
بهبود: این به روزرسانی بر روی Schema Markup متمرکز است و به شما یک قدرت برتر نسبت به رقبا می‌دهد.. (https://rankmath.com/blog/schema-markup)
جدید: اتوماسیون الگوهای اسکیما اکنون در تک پست های صفحات طبقه بندی (دسته ها و برچسب ها) کار می کند. یعنی شرایط نمایش اکنون با صفحات طبقه بندی نیز کار می کنند
https://rankmath.com/kb/rich-snippets/#introducing-schema-templates-supercharging-schema-pro
https://rankmath.com/kb/rich-snippets/#display-conditions-pro
جدید: جدید! برگه طرحواره در صفحات طبقه بندی (دسته ها و برچسب ها) اضافه شده است.  بنابراین می توانید طرحواره سفارشی را به صفحات بایگانی نیز اضافه کنید
https://rankmath.com/kb/rich-snippets
جدید: به روزرسانی خودکار اکنون با نسخه پرو نیز کار می کند
https://rankmath.com/kb/version-control/#auto-update
جدید: ویژگی بتا اکنون با نسخه پرو نیز کار می کند
https://rankmath.com/kb/version-control/#beta-updates
https://rankmath.com/pricing
جدید: یک فیلتر برای تغییر کاراکتر جداکننده CSV هنگام وارد کردن داده ها به رنک مث اضافه شده است.
https://rankmath.com/kb/filters-hooks-api-developer/#change-csv-separator
جدید: گزینه ای برای ارسال ایمیل هنگام به روزرسانی برای دانلود رایگان افزونه Rank Math SEO PRO اضافه شده است
بهبود: سرعت و امنیت کلی دانلود رایگان افزونه بهبود یافته است
بهبود: ویژگی های isPartof، mainEntityofPage و inLanguage به طور پیش فرض به اسکیما سفارشی اضافه نمی شدند
https://rankmath.com/kb/rich-snippets/#custom-schema-pro
بهبود: اکنون کسی سعی می کند به جای استفاده از بلوک های موجود در دانلود رایگان افزونه ، سوالات متداول یا HowTo Schema را با استفاده از Schema Generator اضافه کند، هشداری را نشان می دهیم.
https://rankmath.com/blog/faq-schema
بهبود: ترتیب اسکیما وارد شده پس از به روزرسانی پست تغییر نمی کند
بهبود: هنگام وارد کردن تغییر مسیرها برای نوع 410 ، دیگر ستون مقصد مورد نیاز نیست
https://rankmath.com/kb/setting-up-redirections
اصلاح: هنگام استفاده از الگوهای اسکیما، یک خطای PHP با علامت گذاری اسکیما در صفحات دسته بندی وجود دارد
https://rankmath.com/kb/rich-snippets/#introducing-schema-templates-supercharging-schema-pro
---------------------
اصلاح: در صفحات داخلی برگه Analytics سایت هیچ داده ای برای Google Search Console نمایش داده نمی شد. اکنون باید تمام داده ها را به درستی نشان دهد
https://rankmath.com/kb/analytics/#site-analytics-pro
--------------------
اصلاح: خطایی در نقشه سایت اخبار در برخی از نصب ها نشان داده می شد
https://rankmath.com/kb/news-sitemap
اصلاح: طرحواره محصول معمولی در محصولات ووکامرسی کد اسکیما را در برگه اعتبار سنجی نشان نمی داد
https://rankmath.com/blog/woocommerce-seo
اصلاح: متغیر customfield در نقشه سایت کار نمی کرد
https://rankmath.com/kb/configure-sitemaps
اصلاح: گزینه «ساعت کاری» پس از ذخیره پست مکان مخفی شد
اصلاح: بلوک مکان در SEO محلی مقدار openHours را برای پستهای مکان جدید نشان نمی داد
https://rankmath.com/kb/multiple-locations
https://rankmath.com/kb/local-seo
اصلاح: چندین مسئله کوچک و بهبود کدهای کلی دانلود رایگان افزونه
تغییرات نسخه 2.0.9 (انتشار در 99/10/19)
جدید: ابزاری جدید برای اسکن همه پست‌های قدیمی برای ویدیوهای یوتیوب و ویمئو برای افزودن طرحواره ویدئو خودکار به آن پست‌ها وجود دارد
جدید: میتوانید تصاویر اضافه شده توسط قسمت ACF Image / Gallery را در نقشه سایت اضافه کنید
جدید: پشتیبانی از زبان فارسی (ایران)
بهبود: لیست انواع مشاغل محلی پشتیبانی شده توسط Schema.org
بهبود: ترجمه آلمانی
اصلاح: یک خطای مهلک PHP در فعال کردن نسخه PRO در برخی از وب سایت هایی که نسخه رایگان آنها قبلاً فعال نبوده است
اصلاح: ٪imagetitle٪ متغیر در ماژول "تصویر" کار نمی کند
اصلاح: با بروزرسانی نسخه پرو، تداخل با دانلود رایگان افزونه‌های دیگر باعث کندی عملکرد بک اند سایت می‌شود. از به‌روزرسانی بعدی، نباید با این مسئله روبرو شوید
اصلاح: اشکالی که دکمه Cancel CSV import در درون‌ریزی ریدایرکت‌ها کار نمی‌کرد
اصلاح: شناسه جهانی (GTIN ، MPN و غیره) در محصولات متغیر ووکامرس صرفه‌نظر نمی‌کرد
اصلاح: هنگام فعال شدن گزینه "نمایش شناسه جهانی" تصاویر محصول ووکامرس در برخی از نصب‌ها در صفحات محصول بارگیری نمی‌شد
اصلاح: خصوصیات نامعتبر مانند isPartOf ، inLanguage و ناشر از طرحواره مکانها حذف شد) (https://rankmath.com/kb/rich-snippets/)
اصلاح: اعتبارسنجی طرح از عرض و عرض جغرافیایی از نوع BusinessOrganization نشان داده نمی‌شد
اصلاح: پس از ذخیره مقدار URL تصویر در نوع طرحواره محلی تجاری] (https://rankmath.com/kb/local-seo/)، جایگزینی آن URL کار نمی‌کرد
اصلاح: خطای SQL در برخی از سایتها و یا روند ایجاد جدول در پشت صحنه انجام می‌شد
اصلاح: نقشه سایت خبری به جای تاریخ انتشار پست، تاریخ اصلاح شده پست را نشان می‌داد
تغییرات نسخه 2.0.8.2 (انتشار در 99/10/12)
آپدیت ناگاتم:
اصلاح: مشکل لود شدن ترجمه ها در هاست هایی که ماژول fopen و copy را غیرفعال کرده اند
حذف: سورس گاردین و آیون کیوب
تغییرات نسخه 2.0.8.1 (انتشار در 99/10/03)
آپدیت ناگاتم:
اصلاح: گوگل آنالیتیکس و رفع مشکل اجرا نشدن و دیتا نگرفتن ماژول آنالیتیکس در رنک مث پرو
اصلاح: بیش از 380 اصطلاح نامناسب و غلط در ترجمه‌های نسخه رایگان مخزن
اصلاح: 10 مورد مشکل کدهای سی اس اس در سایت های راستچین
اصلاح: افزایش سرعت بارگذاری پیشخوان هنگام نصب و فعال شدن و لود شدن رنک مث
آپدیت شرکت رنک مث:
اصلاح: خطای php که در نسخه‌های پایین تر از 7.3 رخ میداد. 
لطفاً نسخه PHP خود را به نسخه 7.3 یا بالاتر به روز رسانی کنید.
تغییرات نسخه 2.0.8.0 (انتشار در 99/10/02)
آپدیت ناگاتم:
اصلاح: بیش از 50 اصطلاح نامناسب و غلط در ترجمه‌های نسخه رایگان مخزن
آپدیت شرکت رنک مث:
جدید: المان مسیر راهنما برای المنتور !! اکنون ، بدون استفاده از هیچ کد و ظاهر طراحی، با استفاده از المان های المنتور مسیر راهنما را اضافه کنید
جدید: ابزارک آکوردئون المنتور را به نشانه گذاری FAQ Schema تبدیل کنید
جدید: گزینه ای برای تنظیم نام تجاری سفارشی برای طرحواره محصول در تنظیمات سراسری ووکامرس اضافه شده است.
جدید: گزینه ای برای تنظیم شناسه جهانی [GTIN ، ISBN ، MPN و غیره] برای هر محصول ووکامرس اضافه شده است. مقادیر در اسکیمای محصولات استفاده می شود و به رفع تمام خطاهای اسکیمای گوگل مربوط به محصولات کمک می کند
جدید: گزینه ای برای نشان دادن شناسه سراسری در فرانت اند سایت به همراه مقدار SKU
جدید: شماره نسخه پرو را در اطلاعات وضعیت سیستم نشان دهید
جدید: متغیرهای جدید در ماژول SEO Image [imagealt & imagetitle] اضافه شد
جدید: متغیر کلمه تصادفی. می توانید از این متغیر برای چاپ یک کلمه تصادفی در متا سئو استفاده کنید. می توانید از آن مانند کلمه تصادفی استفاده کنید (word1 | word2 | word3)
بهبود: به جای تنظیم مجدد در GMT + 0 ، زمان cron شغل آنالیتیکس را تصادفی کنید
بهبود: وارد کردن تاریخ بارگذاری در طرح ویدئو با تشخیص خودکار از یوتیوب و ویمئو
بهبود: اگر کاربر اجازه به روزرسانی نسخه پرو را ندارد ، اخطار پیام به روزرسانی پلاگین
حذف: تعامل از علامت گذاری فیلم ویدئو حساب کنید
اصلاح: هنگام اتصال از نصب جادویی  بلافاصله پس از نصب نسخه پرو بدون پیکربندی نسخه رایگان ، مشکل اتصال حساب رنک مث وجود داشت
اصلاح: جدول محتوای خالی در برگه عملکرد سئو در برخی از نصب ها در ماژول تجزیه و تحلیل نشان داده شده است
اصلاح: گزینه فیلتر کردن پست ها با نوع طرحواره به درستی کار نمی کرد
اصلاح: گزینه "تشخیص خودکار" ویدیو مربوط به طرح ویدئو / نقشه سایت در ذخیره پیش نویس اول کار نمی کرد
تغییرات نسخه 2.0.7.1 (انتشار در 99/9/27)
آپدیت ناگاتم:
اصلاح: خطای سورس گاردین در بعضی از سایت‌ها
تغییرات نسخه 2.0.7 (انتشار در 99/9/22)
آپدیت ناگاتم:
اصلاح: ترجمه‌های بیش از 250 اصطلاح از رنک مث رایگان
اصلاح: 8 مشکل راستچین در بخش پیشخوان رنک مث
آپدیت شرکت سازنده:
جدید: بررسی حداقل نسخه مورد نیاز نسخه رایگان برای جلوگیری از بروز مشکل در هنگام آپدیت نسخه پرو
اصلاح: شرایط صفحه منحصر به فرد در برگه وضعیت نمایش الگوهای اسکیما مطابق انتظار کار نمی کردند
اصلاح: مشکل سازگاری با حالت عیب یابی در پلاگین Health Check
تغییرات نسخه 2.0.6 (انتشار در 99/9/20)
آپدیت ناگاتم:
اصلاح: ترجمه‌های بیش از 500 اصطلاح از رنک مث رایگان
اصلاح: 38 مشکل راستچین در بخش پیشخوان رنک مث
اصلاح: یک خطای php در هنگام نصب و به‌روزرسانی
بهبود: کدگذاری دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو
آپدیت شرکت سازنده:
جدید: به طور خودکار مدت زمان فیلم‌های یوتیوب و ویمئو را شناسایی میکند، در اسکیمای ویدئو و نقشه سایت ویدیو فراخوانی میکند.
بهبود: هنگامی که صفحه Rank Tracker باز میشود، آخرین کلمات کلیدی را فراخوانی میکند
آپدیت: ترجمه آلمانی
حذف: برچسب عرض و ارتفاع ویدئو از نقشه سایت ویدیو حذف شد. زیرا دیگر لازم نیست.
اصلاح: داده های تجزیه و تحلیل در صفحه Rank Math’s My Account به روز نمی شد
اصلاح: برگه اعتبارسنجی کد برای صفحه اصلی ساکن نبود
بهبود: کدهای تکراری را حذف شدند تا حجم پلاگین بیشتر کاهش یابد
بهبود: صفحه به روزرسانی نماد قدیمی Rank Math را نشان می داد
ثابت: گزینه ای برای تنظیم دسته اصلی با استفاده از ویرایش سریع برای محصولات ووکامرس کار نمی‌کرد
اصلاح: خطاهای پی اچ پی در نصب های کوچک ظاهر می شوند
اصلاح: خطای زمینه تکراری در HowTo Schema نشان داده می شد
ثابت: فیلتر رده در ریدایرکت ها کار نمی کرد وقتی یک اصطلاح در چندین طبقه بندی وجود داشت
اصلاح: قلاب save_post مورد استفاده در برنامه ویدیویی در حال شکستن صفحه سبد خرید در برخی از سایتها بود
اصلاح: بلوک مکان عنوان پست را به جای نام اضافه شده در اسکیما نشان می داد
اصلاح: گزینه بزرگنمایی نقشه در بلوک اسکیمای محلی کار نمی کرد
تغییرات نسخه 2.0.5.1 (انتشار در 99/9/18) - آپدیت ناگاتم
اصلاح: مشکل کاهش سرعت در پیشخوان سایت
اصلاح: خطای php در به‌روزرسانی ترجمه‌ها!
جدید: اضافه شدن لینک تمامی داکیومنتیشن‌ها به docs.pdf
جدید: ترجمه 5 مقاله و مستندات از سایت اصلی
تغییرات نسخه 2.0.5 (انتشار در 99/9/9)
بهبود: سازگاری دانلود رایگان افزونه با php 8
بهبود: رفع مشکل گوگل آنالیتیکس که با انتشار دانلود رایگان افزونه همراه شده بود
بهبود: سیستم بررسی آپدیت‌ها برای بهبود نمایش به‌روزرسانی‌های نسخه‌های جدید
جدید: مجهز شدن دانلود رایگان افزونه به سیستم لایسنس گارد ژاکت
جدید: مجهز شدن دانلود رایگان افزونه به سرویس "سورس گاردین" و کدگذاری کدها
جدید: ترجمه بیش از 150 اصطلاح از استرینگ‌های نسخه جدید
اصلاح: بیش از 10 مورد از اشکالات راستچین دانلود رایگان افزونه
تغییرات نسخه 2.0.4 (انتشار در 99/9/6)
بهبود: خروجی اسکیما را در صفحات محافظت شده با رمز عبور محدود کنید
اصلاح: گزینه تنظیم ویدیو به عنوان خانواده پسند که در اسکیمای ویدیو کار نمی کرد
اصلاح: ورودی های تکراری در نقشه سایت ویدیو
اصلاح: گزینه افزودن پست  تایپ جدید که در دانلود رایگان افزونه کار نمی کرد
تغییرات نسخه 2.0.3 (انتشار در 99/8/28)
جدید: ترجمه آلمانی و روسی
بهبود: اگر هر دو بروزرسانی موجود باشد ، بروزرسانی پرو اکنون به بروزرسانی نسخه رایگان نیاز دارد
بهبود: گزینه ای برای اسکیمای ویدئو برای جلوگیری از تولید خودکار تصاویر کوچک از فیلم های جاسازی شده مانند یوتیوب اضافه شده است
بهبود: وقتی شخصی از ویژگی بازگشت به عقب با نسخه رایگان استفاده کند ، نسخه پرو غیرفعال نخواهد شد
اصلاح: مسئله دسته بندی محصولات تکراری که در برخی از نصب های ووکامرس اتفاق می افتد
اصلاح: گزینه درون ریزی اسکیما از یک کد سفارشی هنگامی که اسکیما در دانلود رایگان قالب آرایه نبود کار نمی کرد
اصلاح: برخی مسائل لوکالیزیشن
اصلاح: مدت زمان نقشه سایت ویدیو مقدار نادرستی را نشان می داد
اصلاح: یک خطای مهلک پی اچ پی در برخی از نصب ها با سئو حرفه ای تصویر جدید اتفاق می افتاد
اصلاح: هنگام تغییر شخصی بین حالت آسان و پیشرفته در جادوگر راه اندازی ، یک خطای PHP قابل مشاهده است
اصلاح: مشکلی که در آن اعلامیه نادرست ارتقا به پرو در حال نمایش بود

دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه سئوی وردپرس | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro | دانلود رایگان افزونه دانلود رایگان افزونه رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math نسخه پرمیوم | رنک مث پرمیوم

 

 مشاهده بسته شگفت انگیز 

آپلود عکسسئوی وردپرس رنک مث پرو | دانلود رایگان افزونه Rank Math Pro
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.