همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp

دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp

دانلود دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp

آموزش دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp , پشتیبانی 6 ماهه دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp

امروز با معرفی دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس در خدمت شما عزیزان هستیم.

دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس، یک دانلود رایگان قالب آموزش آنلاین تحت وردپرس است که در مدت زمان کوتاهی توانسته به عنوان یکی از بهترین دانلود رایگان قالب های آموزشی در ایران شناخته شود و مورد استفاده مدرسین مختلفی در حوزه های متفاوت قرار گیرد.

تیم الماس تم با نیازسنجی که در حوزه آموزش آنلاین تحت وردپرس انجام داده است متوجه نقص ها و مشکلات زیادی در این حوزه شد و از همین جهت اقدام به تولید دانلود رایگان قالب مگاوردپرس نمود تا بتواند با ارائه این دانلود رایگان قالب به نیاز مشترک بسیاری از مدرسین کشور پاسخ دهد و آن ها را در جهت راه اندازی سایت آموزش آنلاین خود یاری نماید.

مگاوردپرس به شما کمک می کند که بتوانید بدون کدنویسی و بدون دانش برنامه نویسی، سیستم آموزش آنلاین فوق حرفه ای را برای سایت خود بر پایه فروشگاه ساز ووکامرس و بدون نیاز به نصب هیج دانلود رایگان افزونه دیگری راه اندازی کنید، در نهایت با استفاده از مگاوردپرس می توانید آموزش های خود را به راحتی آب خوردن به فروش برسانید و از آن کسب در آمد کنید.

رسالت مگاوردپرس ارائه راهکار های آموزش آنلاین در حوزه وردپرس است که به کمک آن بتواند نیاز مشتریان و دانشجویان عزیز را برطرف نمایید.

الماس تم همواره به ارائه بهترین ها به مشتریان می اندیشد از همین جهت همواره به دنبال بهبود عملکرد دانلود رایگان قالب مگاوردپرس بوده و می باشد و تاکنون طی آپدیت های زیادی اقدام به بهبود امکانات دانلود رایگان قالب نموده است تا بتواند در جلب رضایت مشتریان همواره پیشتاز باشد.

جهت آشنایی با دانلود رایگان قالب فوق حرفه ای مگاوردپرس حتما پیشنهاد می کنیم توضیحات آن را مطالعه کنید تا با امکانات این دانلود رایگان قالب فوق حرفه ای آشنا شوید.

نکته مهم مخصوص خریداران قبلی

در صورتی که از خریداران قبلی دانلود رایگان قالب مگاوردپرس (قبل از انتشار نسخه 3) می باشید و در سایت خود از نسخه قدیمی استفاده می کنید ، به منظور بهبود عملکرد ، دانلود رایگان قالب مگاوردپرس تحت عنوان نسخه 3 بازنویسی ، آپدیت و در تاریخ 99/07/27 بر روی ژاکت منتشر شده است. از آنجا که نسخه بازنویسی شده دانلود رایگان قالب ، ارتباطی را با نسخه های قبلی خود دارا نیست و از پایه و صفر همانند یک دانلود رایگان قالب کاملا جدید طراحی و کدنویسی شده است ، از همین جهت نیاز است که آن را همانند یک دانلود رایگان قالب کاملا جدید نیز در وبسایت نصب نمایید و استثنا آپدیت دانلود رایگان قالب به نسخه 3 با استفاده از شیوه هایی همانند جایگزینی در هاست و یا به روزرسان هوشمند ژاکت انجام نمی شود و نیاز به نصب جداگانه به صورت دستی می باشد و برای زمان پس از نصب نسخه جدید نیاز به انجام اقداماتی خاصی بر روی سایت و تنظیم مجدد کامل برخی از بخش ها می باشد که ویدئوی آموزشی در این زمینه آماده شده و در پکیج دانلودی دانلود رایگان قالب در فولدر Update help مخصوص کاربران نسخه های قبل قرار داده شده که می توانید از طریق آن برای آپدیت دانلود رایگان قالب اقدام فرمائید.

از همین جهت نیاز می باشد که قبل از اقدام برای آپدیت دانلود رایگان قالب به نسخه 3 ، حتما از وبسایت خود " بکاپ کامل" تهیه نموده و در زمان مناسب برای آپدیت در صورت نیاز اقدام نمایید. (فرایند آپدیت های دانلود رایگان قالب پس از نسخه 3 به بعد ، مجددا همانند شیوه های قبلی انجام می شود و تنها مهاجرت از نسخه 2 به 3 متفاوت و مستثنی است)

نکات مهم به منظور تهیه و استفاده از محصول

1 – بر روی تعدادی از فایل های دانلود رایگان قالب ، کد گذاری با استفاده از ionCube صورت گرفته است و نیاز است که ماژول ionCube Loader بر روی هاست شما فعال شده باشد و همچنین نسخه php هاست بر روی 7.2 تنظیم شده باشد.

2 – دانلود رایگان قالب مگاوردپرس مخصوص استفاده برای "چند استادی" و یا "چند فروشندگی" نمی باشد.

3 – سیستم آموزشی این دانلود رایگان قالب بر پایه دانلود رایگان افزونه فروشگاهی ووکامرس طراحی و کدنویسی شده و ارائه دوره های آموزشی و در دسترس قرار گرفتن جلسات آموزشی برای مشتریان وبسایت شما ، از طریق خرید محصول در ووکامرس انجام می شود و دسترسی به جلسات توسط مشتریان ، با استفاده از شیوه ها و یا دانلود رایگان افزونه های دیگر همانند EDD ، دانلود رایگان افزونه های اشتراک ویژه و... انجام نمی شود.

4 – فعالیت سیستم آموزشی دانلود رایگان قالب براساس ووکامرس و المنتور می باشد و نصب و فعال بودن این دانلود رایگان افزونه ها در وبسایت ضروری است.

5 – از پیش نیازهای مهارتی کار با دانلود رایگان قالب ، تسلط کامل به وردپرس ، ووکامرس و المنتور می باشد.

5f8bdabfd014e335253c7206.jpg
دانلود رایگان قالب مگاوردپرس در تاریخ 1400/06/24 به نسخه 3.2.1 به روزرسانی شد:
رفع باگ امنیتی گزارش شده در صفحه نتایج جستجو به گزارش یکی از خریداران
دانلود رایگان قالب مگاوردپرس در تاریخ 1400/04/30 به نسخه 3.2.0 به روزرسانی شد:
1 – اضافه شدن دکمه کاربری به سربرگ موبایل به در خواست کاربران
2 – بروزسانی الگوهای المان های اختصاصی دانلود رایگان قالب در المنتور
3 - تغییر نمایش جلسات آموزشی سایدبار به حالت آکاردئونی به در خواست کاربران (در روش ارائه جلسات از طریق پنل کاربری در لینک های مستقل)
4 - تغییر نمایش باکس دیدگاه در جلسات آموزشی به صورت آکارئونی به منظور دسترسی بهتر دانشجویان به لیست جلسات و کمتر شدن اسکرول صفحه در "حالت موبایل" (در روش ارائه جلسات از طریق پنل کاربری در لینک های مستقل)
5 - نمایش داده شدن قیمت اصلی در محصولات تخفیف خورده رایگان به درخواست کاربران
6 - مخفی شدن ناحیه خرید چسبان در هنگام اتمام اسکرول صفحه به درخواست کاربران به منظور نمایش بهتر فوتر
7 - رفع مشکل در نمایش اعداد تایمر نوار اطلاع رسانی در مرورگر سافاری سیستم عامل مک
8 - رفع مشکل نمایش مجدد ناحیه خرید چسبان در صفحه محصول دوره های آموزشی در حالتی که گزینه مخفی کردن دکمه های خرید مجدد دوره ها در پنل تنظیمات فعال است.
9 - رفع مشکل لینک دکمه داشبورد کاربری در منوی موبایل ، در حالتی که برای ورود از لینک سفارشی استفاده می شود.
10 - ایجاد تغییراتی به منظور سبک تر شدن سمت ادمین و پنل تنظیمات دانلود رایگان قالب
11 - رفع مشکلات جزئی مشاهده شده
دانلود رایگان قالب مگاوردپرس در تاریخ 1400/02/30 به نسخه 3.1.1 به روزرسانی شد:
رفع مشکل جزئی مشاهده شده در لینک سفارشی دکمه داشبورد کاربری هدر در حالت دسکتاپ
دانلود رایگان قالب مگاوردپرس در تاریخ 1400/02/24 به نسخه 3.1.0 به روزرسانی شد:
1 – اضافه شدن امکان قرار دادن کد embed ویدئو از آپارات و یوتیوب برای ویدئو تکی صفحه داخلی نوشته ها و ویدئو معرفی در صفحه محصول به درخواست کاربران (امکان قرار دادن ویدئو به روش قبلی یعنی قرار دادن از منبع دلخواه نیز همچنان وجود دارد)
2 – اضافه شدن امکان مخفی کردن دکمه خرید برای خریداران قبلی دوره در صفحه محصول دوره ها به درخواست کاربران
(در صورت نیاز به این امکان ، می توانید به "پنل تنظیمات دانلود رایگان قالب > ووکامرس > صفحه محصول دوره ها" مراجعه کرده و گزینه "مخفی شدن دکمه خرید برای خریداران قبلی دوره" را فعال نمائید.)
3 – بازگشت ناحیه خرید چسبان در صفحه محصول. این قابلیت به دلیل درخواست کاربران نسخه های قدیمی دانلود رایگان قالب بازگشت داده شد و به دلیل ارائه شدن دو نوع طراحی صفحه محصول در نسخه جدید دانلود رایگان قالب و فراهم شدن امکان فروش محصولات متغیر حذف شده بود. در حال حاضر این امکان تنها مخصوص محصولاتی که در ووکامرس از نوع "ساده" هستند بازگشت داده شده و قابل استفاده خواهد بود.
(این قابلیت از "پنل تنظیمات دانلود رایگان قالب > تنظیمات اضافی" قابل فعال سازی می باشد.)
4 – به روزرسانی شدن الگوهای ووکامرس در دانلود رایگان قالب
5 – اضافه شدن امکان تغییر پهنای تصویر شاخص صفحات تکی (صفحه تکی نوشته ها ، اطلاعیه ها و صفحه محصول دوره های دارای سایدبار) در حالت دسکتاپ به درخواست کاربران
(به منظور کنترل پهنای این نوع از تصاویر ، برای نوشته ها می توانید به "پنل تنظیمات دانلود رایگان قالب > تنظیمات اضافی" مراجعه و سایز را در آنجا طبق نیاز به صورت درصدی تعیین نمائید.)
6 – اضافه شدن قابلیت تغییر رنگ پس زمینه و متن بلاک های نقل قول در سایت به درخواست کاربران
(رنگ باکس های نقل قول از "پنل تنظیمات دانلود رایگان قالب > استایل ها و رنگ ها > رنگ های عمومی" قابل تعیین می باشد.)
7 – رفع مشکلات ظاهری و لینک دکمه نوار اطلاع رسانی
8 – رفع مشکلات گزارش شده در ریسپانسیو نوار اطلاع رسانی
9 – رفع مشکل لینک دکمه های داشبورد کاربری در زمانی که در پنل تنظیمات دانلود رایگان قالب به جای برگه ، برای آن آدرس سفارشی تعیین می شد.
10 – رفع مشکل عدم نمایش صحیح تعداد دوره های خریداری شده توسط کاربران در داشبورد کاربری آنها (مخصوص زمانی که کاربر تعداد دوره های زیادی را خریداری کرده بود.)
11 – افزایش یافتن حداکثر ارتفاع بلاک های نمایش کد در گوتنبرگ و چپ چین شدن محتوای آن
12 – رفع مشکل ارتفاع دکمه ها در صفحه بندی نوشته ها به گزارش کاربران
11 – رفع مشکل ظاهری صفحه بندی محصولات در فروشگاه و دسته های محصولات
13 – رفع مشکل صفر بودن ساعت دوره های مدرس در هنگام نمایش آن در صفحه محصول دوره ها به گزارش کاربران
14 – رفع مشکل ارتفاع خط تگ های H در محتوای صفحات داخلی درهنگام تعیین شدن اندازه های بسیار بزرگ برای آنها به گزارش کاربران
15 -  رفع مشکل بیرون رفتن خطوط طولانی از باکس در برخی از ابزارک های پیش فرض وردپرس
16 – رفع مشکل وسط چین نشدن تصاویری که در محتوای صفحات و نوشته ها برای آنها توضیح مختصر تعیین شده به گزارش کاربران
17 – رفع مشکل نمایش مجدد باکس مدرس در صفحه محصول دوره در زمانی که مدرس از قبل مشخص شده ، اما پس از مدتی تصمیم به غیرفعال سازی آن گرفته می شد.
18 – رفع مشکل کش شدن هدر سایت در برخی مواقع در هنگام استفاده از دانلود رایگان افزونه های بهینه ساز به گزارش کاربران
18 – رفع یک مشکل ظاهری مشاهده شده برای نقل و قول ها
19 – رفع مشکل ریسپانسیو صفحه محصول دوره ها (مخصوص دوره های دارای حالت نمایش بدون سایدبار)
20 – رفع غلط های املایی در سمت ادمین سایت به گزارش کاربران
21 – بهبود نمایش تصاویر شاخص در آرشیوهای جانبی (ابزارک های نمایش مطلب و محصول ، مطالب مرتبط ، صفحه نتایج جستجو و...)
22 – بهبود نمایش دانلود رایگان قالب در حالت ریسپانسیو
23 – بیشتر شدن پهنای سایت در حالت موبایل به منظور نمایش بهتر
24 – منتقل شدن باکس های اطلاعات دوره و باکس مدرس به بالای محتوای اصلی در حالت موبایل و تبلت (مخصوص صفحه محصول دوره های دارای سایدبار)
25 – رفع مشکلات جزئی مشاهده شده
آپلود عکسدانلود رایگان قالب آموزش آنلاین مگاوردپرس | Megawp
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.