همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

دانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro | تغییر ظاهر گراویتی فرمز

دانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro | تغییر ظاهر گراویتی فرمز

دانلود دانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro | تغییر ظاهر گراویتی فرمز

آموزش دانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro | تغییر ظاهر گراویتی فرمز , پشتیبانی 6 ماهه دانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro | تغییر ظاهر گراویتی فرمز

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

دانلود رایگان افزونه تغییر استایل گراویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms Styles

 

معرفی دانلود رایگان افزونه تغییر استایل گراویتی فرمز

امروزه کاربران زیادی خواستار این هستند که بتوانند فرم هایی که توسط دانلود رایگان افزونه گراویتی فرمز طراحی می کنند را با ظاهر دلخواه استایل دهند و بتوانند فرم هایی زیبا و با سبک سلیقه متفاوت طراحی کنند. ما دانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro را برای شما تهیه کرده و آن را به صورت کامل بومی سازی کرده ایم تا بتوانید هر فرمی را که در گراویتی فرمز ساخته اید را با سلیقه خود تغییر ظاهر دهید و از آن لذت ببرید. 

 

دانلود رایگان افزونه استایل های گرویتی فرمز یا Gravity Forms Styles Pro یک دانلود رایگان افزونه قدرتند و پیشرفته جهت تغییر استایل های فرم ساز گرویتی فرمز با ابزارها و تنظیمات گوناگون می باشد. به کمک این پلاگین می توان رنگ بندی ، ستون بندی و فونت فیلدهای فرم را تغییر داد و برخی المان های بصری مانند آیکن و تصویر را به آنها اضافه کرد. همچنین این دانلود رایگان افزونه دارای 9 تم آماده برای استفاده برای هر یک از فرم های گرویتی فرمز می باشد که می توانید تنها با انتخاب آن به عنوان تم فرم ظاهر آنرا دگرگون و جذاب کنید. 

 

دانلود رایگان افزونه تغییر استایل و ظاهر گراویتی فرمز دارای امکانات و ویژگی های بسیار زیادی می باشد که در کار با این دانلود رایگان افزونه قدرتمند به آن پی خواهید برد اما ما برخی از این ویژگی های مهم را برای شما مطرح خواهیم کرد.

60e6c95deba0d9049853f7e6.jpg

ویژگی های پلاگین Gravity Forms Styles

1- امکان تغییر استایل و رنگ بندی فیلدهای فرم

به کمک دانلود رایگان افزونه تغییر استایل گرویتی فرمز می توان رنگ بندی ، فونت ، حاشیه، رنگ هاور ، رنگ حالت فعال و سایر مشخصات ظاهری گرویتی فرمز را تغییر داد . 

60e6cc45209d7d04be007220.jpg

2- چک باکس ها و دکمه های رادیویی متنوع و جذاب

داشتن چک باکس ها و دکمه های رادیویی زیبا می تواند ظاهر بسیار خوبی را به فرم های شما دهد. در این مجموعه انواع دکمه ها با ظاهر متفاوت را خواهید داشت 

دانلود رایگان افزونه تغییر استایل گراویتی فرمز | پلاگین Gravity Forms Styles

3- امکان تغییر ستون بندی فیلدهای فرم

یکی از موضوعات مهم که تمامی کاربران با آن درگیر هستند و میخواهند فیلد های یک فرم را در چند ستون و در کنار هم و با ظاهر متفاوت قرار دهند همین امکان ستون بندی فیلد ها است. شما به راحتی می توانید تمامی فیلد ها و اجزا را در ستون های مختلف قرار دهید 

5def283183166b067e207b60.jpg
5def283a26bac6066252c039.jpg

4- امکان نمایش آیکن و تصویر در کنار فیلد.

مجموعه ای از آیکون های آماده + استفاده از تصاویر و آیکون های شخصی این امکان را به وجود آورده تا بهترین طراحی را برای یک فرم حرفه ای و جذاب داشته باشید. 

5def28480036da062204b408.jpg

5- دارای تعدادی دانلود رایگان قالب و تمپلت آماده

دانلود رایگان افزونه گرویتی فرمز استایل پرو حاوی 9 تم جذاب جهت نمایش فرم می باشد. با انتخاب هریک از این تم ها برای فرم ،ظاهر فرم دگرگون خواهد شد . 

60e6cd3ccf768205620923da.jpg

امیدواریم از این دانلود رایگان افزونه قدرتمند نهایت لذت را ببرید...

 

 

61334cb9fe29594c1a58bf73.jpg

 مشاهده بسته شگفت انگیز 

آپلود عکسدانلود رایگان افزونه Gravity Forms Styles Pro | تغییر ظاهر گراویتی فرمز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.