همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

همکاری در فروش فایل چیست

همکاری در فروش فایل چیست , معرفی سایت های همکاری در فروش

درگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان برای ووکامرس | Parsian Woocommerce Gateway

درگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان برای ووکامرس | Parsian Woocommerce Gateway

دانلود درگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان برای ووکامرس | Parsian Woocommerce Gateway

آموزش درگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان برای ووکامرس | Parsian Woocommerce Gateway , پشتیبانی 6 ماهه درگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان برای ووکامرس | Parsian Woocommerce Gateway

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

درگاه پرداخت بانک پارسیان برای ووکامرس | درگاه بانک پارسیان برای وردپرس

درگاه پرداخت تجارت الکترونیک پارسیان | Parsian Woocommerce Gateway

نسخه 2 دانلود رایگان افزونه هماهنگ با وب سرویس جدید بانک پارسیان به روز رسانی شد.

توجه: با توجه به تغییر وب سرویس بانک پارسیان، لطفا در صورتی که جدیدا کد درگاه خود را از بانک دریافت کرده‌اید حتما از نسخه 2 دانلود رایگان افزونه که با نام New.zip داخل فایل دانلود شده قرار دارد استفاده نمایید. قابل ذکر است کلیه خریدارانی که همچنان از وب سرویس قدیمی بانک پارسیان استفاده می کنند نیز می توانند نسخه قدیمی موجود در همین دانلود رایگان افزونه را مورد استفاده قرار دهند و نسخه قدیمی تا زمانی که توسط بانک پارسیان از چرخه سرویس دهی حذف نشود قابل استفاده و دارای پشتیبانی و بروزرسانی خواهد بود.   خرید از فروشگاه‌های آنلاین روز به روز بیشتر می‌شود و این روش خرید اینترنتی تبدیل به بخشی جدا نشدنی از زندگی اکثر مردم شده است. در حالی که بیش از پنجاه درصد سایت‌های دنیا با وردپرس پیاده سازی شده‌اند طبیعی است که ووکامرس به راحتی بتواند ادعا کند که 39 درصد فروشگاه‌های دنیا از این دانلود رایگان افزونه استفاده می‌کنند. خوشبختانه با ساختار استاندارد و توسعه پذیری که ووکامرس دارد، این قابلیت وجود دارد که بتوان از درگاه‌های مختلف بانکی برای آن استفاده نمود. که بانک‌های ایرانی نیز از این قاعده مستثنا نبوده و می‌توان از درگاه‌های پرداخت اینترنتی آن‌ها به عنوان سیستم پرداخت ووکامرس استفاده کرد. با استفاده از دانلود رایگان افزونه‌ درگاه پرداخت ووکامرس بانک پارسیان | درگاه پرداخت تجارت الکترونیک پارسیان می‌توانید سیستم پرداخت آنلاین بانک پارسیان را به عنوان درگاه پرداخت آنلاین در ووکامرس استفاده کنید.

درحال حاضر پرداخت آنلاین بانک پارسیان در ژاکِت نیز به کمک همین دانلود رایگان افزونه انجام می شود

 

5e8844f174aabe00471e33f7.png

روش نصب و تنظیم دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت بانک پارسیان :

  • ابتدا فایل زیپ دانلود شده را از طریق پنل ادمین وردپرس » دانلود رایگان افزونه » افزودن نصب کنید
  • از منوی ووکامرس » پیکربندی » تسویه حساب به بخش تنظیمات تسویه حساب ووکامرس وارد شوید.
  • در پایین صفحه از قسمت  درگاه‌های پرداخت گزینه‌ی تجارت الکترونیک پارسیان را پیدا کرده و با کلیک بر روی آن به تنظیمات دانلود رایگان افزونه وارد شوید.
  • در این صفحه وضعیت، عنوان و توضیحات درگاه خود را وارد کنید.
  • در همین صفحه در فیلد شناسه پذیرنده کد پذیرنده‌ای که بانک در اختیار شمار قرار داده را وارد کنید و تنظیمات را ذخیره کنید.
  • در نهایت توصیه می‌کنم برای تست یک محصول از سایت خود را خریداری کنید.
5e8844f66c813200353b0d5d.png
5e8844fb6c813200353b0d5e.png

 

چرا دانلود رایگان افزونه‌ رایگان درگاه پرداخت آنلاین در ووکامرس را استفاده نکنیم؟

محاسبات مالی مهم‌ترین و حساس ترین بخش هر کسب و کار هستند. در کسب‌ و کارهای آنلاین با توجه به اینکه همه مراحل خرید در بستر آنلاین انجام می‌شود استفاده از سیستم‌های مطمئن اهمیت به سزایی دارد چرا که در صورت بروز کوچکترین مشکل در عملکرد دانلود رایگان افزونه درگاه پرداخت انلاین نمی توانید به هیچ مرجعی مراجعه کنید و درخواست رفع مشکل را داشته باشید. توسعه دانلود رایگان افزونه های رایگان درگاه پرداخت ووکامرس ممکن است در هر لحظه به دلخواه توسعه دهنده متوقف شود و اولین بروزرسانی ووکامرس یا کوچکترین تغییر در سیستم پرداخت الکترونیک بانک مربوطه موجب از کار افتادن درگاه و توقف کسب و کار شما می شود. از این رو همواره استفاده از دانلود رایگان افزونه های درگاه پرداخت انلاین که به صورت تجاری عرضه شده و تعهد پشتیبانی برای انها وجود دارد را به شما توصیه میکنیم چرا که این تعهد در قبال پرداخت مبلغی ناچیز به شما ارائه می شود اما اطمینان صد درصدی را در کسب و کار انلاین شما به همراه دارد.

بروزرسانی سریع همزمان با بروزرسانی ووکامرس، وردپرس یا اعمال تغییرات در سیستم بانکی

یک بار خرید = دریافت رایگان نسخه های به روزرسانی

آپلود عکسدرگاه پرداخت آنلاین بانک پارسیان برای ووکامرس | Parsian Woocommerce Gateway
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.